שיפור מכונות הטיאוט של Kärcher (וידאו)


מומחית ציוד השטיפה, הניקוי והתחזוקה הגרמנייה קרשר (Kärcher) מציעה מעתה שתי תוספות לציוד הניקוי הנוסע מתוצרתה במטרה להעלות את התפוקה, הערך עבור הלקוח והיכולות של הציוד הרלוונטי.
התוספת הראשונה מיועדת למכונת הטיאוט והניקוי KM 105/100 R. מדובר בערכה לאיסוף ושאיבת עלים שכוללת פתח יניקה הממוקם מעל למטאטא הצדדי העגול והמסתובב בחלקו הקדמי של הכלי, מערך צינורות שאיבה וסל איסוף גדול מאחור, היכול להכיל עד 300 ליטר עלים. הערכה ניתנת לחיבור וניתוק תוך 5 דקות, על פי היצרנית, באמצעות ברגים גדולים הניתנים לתפעול ביד, ללא הצורך בציוד מיוחד. סל האיסוף הגדול עשוי מחומר עיד במיוחד, ובכדי למנוע גרירתו על הקרקע כאשר הוא מלא (בפרט עם עלים לחים, שמשקלם גבוה במיוחד) הוא כולל גלגלים קטנים הנתונים בחלקו התחתון, המאפשרים הובלתו ללא מגע השק עצמו עם הקרקע.

תוספת נוספת המיועדת לשדרג ולשפר באופן משמעותי את יכולות, ביצועי ותפקוד הציוד של קרשר היא ערכת אטימה לציוד העוסק בטיאוט ואיסוף לכלוך ואבק, המיועדת למזער את פיזור והעלאת האבק בזמן העבודה. מדובר בערכת חיפויי PVC הסוגרת כמעט באופן הרמטי את אפשרויות 'בריחת' האבק והלכלוך לצדדים או לפני הכלי בעת העבודה, והיא מותקנת על ציוד קיים כתוספת. לערכה מערכת דיזות נוספת המתיזה רסס דק ללכידת האבק, ובכך ממזערת עוד יותר את 'בריחתו' מעלה ואל האוויר. מיכל המים הכלול בערכה הוא בנפח 30 ליטרים והוא מבטיח שעת עבודה רציפה לפני שיתרוקן. ערכה זו מיועדת להתקנה על הכלים KM 105/100 R, KM 105/110 R ו-KM 125/130 R. תוספת זו מיועדת כמובן לשדרוג ושיפור כל המשימות עבורן מיועדים הכלים דנן, בפרט כאשר העבודה היא בתוך מבנים (תחזוקה וניקוי) או באיזורים הומי אדם (מדרכות, שדות תעופה, קניונים וכיו"ב). יבואנית Kärcher לארץ היא חברת דן שלדן בע"מ