מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

טיאוט קומפקטי

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

Echo היפנית משיקה באירופה, באמצעות הסניף הגרמני שלה, מכונת טיאוט וקרצוף כבישים ומדרכות חדשה בשם ERCO EKM-833HO. שם המותג Erco שייך ל-Echo ותחת שם זה משווקים באירופה כלי עבודה ממונעים כמו מכסחות, מרסקות ומטאטאי כביש.
מכונת הטיאוט החדשה מרחיבה היצע קיים, נוסעת בכוחות עצמה אך מופעלת על ידי מפעיל הולך. המנוע – Honda GCV 140 – מציע 2.6 כ"ס והוא מניע הן את הגלגלים המניעים והן את המטאטא.

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO במצב מקופל

משקל ה-ERCO EKM-833HO עומד על 82 ק"ג; קוטר המטאטא הוא 33 ס"מ ורוחב העבודה הוא 80 ס"מ. אנשי היצרנית מבטיחים התאמה מצוינת לעבודות קשות ואינטנסיביות יחד עם נוחות וקלות תפעול עבור המפעיל. שלושה הילוכים קדמיים (עד 4.8 קמ"ש) ואחד לאחור – המופעלים מידיות התפעול של המכונה – מאפשרים נסיעה נוחה לשני הכיוונים ויכולת תמרון גבוהה מאוד, הודות לרוחב הכלי הקומפקטי וליכולת לסובבו על צירו. מכאן ברור שמדובר במכונת טיאוט המסוגלת לפעול (גם) במקומות צפופים לתנועה, שאינם מפולסים והמוגבלים ביכולת התמרון בהם. המטאטא ניתן להטיה לצדדים בחמישה מצבים שונים, בהתאם לסוג העבודה והחומר שיש לנקות.

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

מטאטא כביש ERCO EKM-833HO

ERCO EKM-833HO ניתנת לקיפול קל ומהיר, מבטיחים אצל היצרנית, לטובת העמסה ופריקה נוחים לצורך העברה ממקום למקום. מחיר ה-ERCO EKM-833HO עומד באירופה על 2,280 יורו לצרכן. יבואנית Echo לארץ היא חברת שירות וציוד בע"מ.