מכונת שטיפה Heavy Duty מ- Kärcher

Kärcher הגרמנייה משיקה את ה-HD הנגררת – מכונת שטיפה יבילה Heavy Duty

מומחית ציוד השטיפה בלחץ הגרמנייה קרשר (Kärcher)משיקה מכונת שטיפה בלחץ גבוה למים קרים בשם HDץ מדובר במכונה למשימות Heavy Duty יבילה הנשענת על סרן יחיד ושמשקלה העצמי הנמוך – כ-600 ק"ג בלבד, ללא מים – מאפשר הובלתה בכל סוג רכב מנועי סטנדרטי, כאשר העומס על וו הגרירה אינו עולה על 75 ק"ג.

מכונת השטיפה בלחץ גבוה החדשה כוללת מיכל מים בנפח 1,000 ליטר ומבנה המיועד להקל על התחזוקה וההכנות לעבודה; המנוע והמשאבה הנם מוכרים בארסנל קרשר ובעלי אמינות מוכחת, כפי שטוענים אצל היצרנית, ולצורך הקלה בתחומים דנן המנוע מותקן בחזית הנגרר, מחוץ למעטפת המכונה. למכונת השטיפה החדשה ספיקה מרבית של 930 ליטר/שעה בלחץ של עד 230 בר. היצע המנועים כולל 2 אפשרויות לבחירה, שתיהן עומדות בתקני פליטת המזהמים העדכנית 'שלב 5': בנזין – הונדה עם 13 כ"ס, או דיזל – יאנמר עם 10 כ"ס. ניתן לקבל את המכונה גם עם מיכל דלק נוסף בנפח 20 ליטרים, לנדרשים לעבוד שעות ארוכות ברצף.

היצרנית מציעה שורה ארוכה של תוספות ואפשרויות התאמה אישיות בהתאם לדרישות ולצורכי הלקוח, בתוכן בולמי זעזועים, מגינים מיוחדים למנוע ולמשאבה, מד שעות, גלגל שלישי קדמי הניתן להגבהה ולהנמכה מכאנית, מערכת למניעת קפיאת המים בטמפרטורות נמוכות ועוד. צינור המים הסטנדרטי מגיע באורך 50 מטרים.

קרשר מציעה במקביל גרסה נוספת של דגם זה – מכונה דומה המכונה HDS עם נתונים דומים, אך המוציאה מים חמים.

יבואנית Kärcher לארץ היא חברת דן שלדן בע"מ