עגורן צריח Zommlion

Zoomlion לנ. פלדמן

עגורן צריח Zommlion

עגורן צריח Zommlion

חברת נ. פלדמן, כיום חלק מקבוצת תפארת, מודיעה על חתימת הסכם לייצוג בלעדי בארץ של קונצרן זומליון (Zoomlion) הסיני – מיצרניות הצמ"ה הגדולות בעולם, ומהצומחות הכי מהר כיום. זומליון מגלגלת מחזור מכירות של כ-7 מיליארד דולר בשנה ומעסיקה מעל ל-30,000 עובדים. הקונצרן מייצר כיום, תחת חטיבות שונות, את רוב מגוון סוגי הציוד מכני הנדסי, ציוד לסלילה, לתעשיית הבטון, כיבוי אש, ציוד חקלאי, מנופי שטח ומנופי צריח ועגורנים. ההסכם עם נ. פלדמן כולל את אלו האחרונים כאשר בכוונת החברה להציע בארץ עגורני צריח של זומליון לקבלני ביצוע כבר מסוף שנה זו (2017).
מנ. פלדמן מדגישים כי עגורני הצריח שיגיעו לארץ תוכננו ומיועדים במקור עבור השוק האירופאי (ואנו בתוכו), זאת אומרת שהייצור ואיכות הבנייה מתבצעים בסטנדרט גבוה הנדרש באירופה, והציוד עומד בכל התקנים הנדרשים בכדי להימכר בשוק זה, בכלל זה מכלולי בטיחות ובקרה ושליטה בהתאם לסטנדרט.
הדגמים הראשונים שייובאו לארץ משתייכים להייצע העדכני ביותר של זומליון בתחום, והנם למעשה מבוססים על ידע ותכנון של חברת Jost הגרמנייה, בהתאם להסכם שת"פ שנחתם בין שתי החברות עוד ב-2011. העגורנים הרלוונטיים יציעו כושר הרמה מרבי של 10-12 טון ויגיעו בתצורת TopLess – קרי: ללא 'מגדל שפיץ' וטיראנים, עם תאי מפעיל מתקדמים, מרווחים ונוחים לשהייה. השלב הבא יכלול הרחבת היצע הדגמים לגדולים וקטנים יותר וייבוא מנופים בעלי זרוע מתרוממת ומעליות לבנייה.
ההסכם מול זומליון כולל מערך תמיכה טכני עם ניידות שירות, מרכז חלפים, מרכז לוגיסטי עם מלאי זמין של עגורנים לבחירה, כמו גם שירותי תכנון, מיקום והתאמת העגורן המתאים למשימה ולסוג העבודה.
יודגש עוד כי העגורנים של זומליון יציעו מחירים תחרותיים. פרטים בנ. פלדמן, בטל' 052-9120206