מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

ג'ון דיר מאמינים בהיברידי (וידאו)

מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

ג'ון דיר 944K Hybrid; מנוע המשמש כגנרטור מציע 536 כ"ס ומספק חשמל למערכות ההידראוליות ולארבעת המנועים המניעים – אחד לכל גלגל

John Deere Construction, אגף הציוד המכני הנדסי בקונצרן, מודיע על החלת אחריות חסרת תקדים על המעמיס הגדול וכבד מתוצרתו – ג'ון דיר 944K Hybrid. האחריות תושת על כל המעמיסים בדגם זה שכבר נמכרו, ותכלול את כל המעמיסים מדגם זה שיימכרו עד לסוף 2018; ייתכן כי התיחום בזמן מרמז על תוכניות להציג בסוף 2018 דגם מחליף.

מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

ג'ון דיר 944K Hybrid הוא מעמיס כבד המוצע במשקל עבודה של 55 טון בקירוב, ומיועד בראש ובראשונה לעבודות העמסה במכרות ומחצבות. בניגוד למעמיסים בגודל דומה וקטנים יותר, שיטת ההנעה ב-944K Hybrid דומה יותר לשיטה המקובלת בציוד מחצבות כבד, קרי: מנוע דיזל המשמש כספק כוח והמספק חשמל לצמד גנרטורים – האחד מספק את האנרגיה הדרושה למערכת ההידראולית והשני לכל אחד מארבעת המנועים המניעים כל גלגל. שיטה זו מאפשר פעולת מנוע בסל"ד קבוע ואידיאלי מבחינת תפוקה מחד, ושמירה על אמינותו לאורך זמן מאידך, היא מאפשרת צריכת דלק קבועה וידועה מראש וכיוון המנוע בדיוק למצב העבודה המתאים ביותר – לאורך כל ימי חייו.

מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

מעמיס אופני ג'ון דיר 944K Hybrid

האחריות המדוברת מתייחסת למערכות ההינע ובכלל זה המערכות האלקטרוניות והיא תיושם ל-8 שנים (!) או 20,000 שעות מנוע – הקודם מביניהם. בג'ון דיר טוענים כי מדובר באחריות מקיפה וארוכה באופן חסר תקדים בתעשייה, והיא נובעת בשל אמונת החברה במוצר ובמערכותיו והרצון להעביר מסר זה ללקוחות, שחלקם מתייחסים לשיטת ההינע ההיברידית בחשדנות או כאלו הדבקים בכלים השמרניים יותר המקובלים בסגמנט.
ג'ון דיר מיוצג בארץ על ידי חברת מפרם, אך הציוד המכני ההנדסי מתוצרת הקונצרן אינו מיובא לישראל