מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

מיני מחפר 3.0 טון חדש ליונדאי

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

יונדאי מרחיבה את היצע המיני מחפרים שלה עם דגם חדש במשקל עבודה של 3.0 טון בשם R30Z-9AK. המיני באגר החדש מחליף בהיצע את היונדאי R27Z-9 שיצורו יופסק. מיני מחפר זה תוכנן ומיועד לפעול במגזרי הפיתוח הנופי, הגינון המקצועי, הביוב והצנרת – בראש ובראשונה, כמו גם עבודות עריסה בתוך מבנים. כמנוע משרת כאן קובוטה D1305 דיזל משולש-בוכנות בנפח 1.3 ליטר המייצר כמעט 25 כ"ס. מנוע זה עומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר כיום בארה"ב ובאירופה.

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

ביונדאי מציינים כי בהשוואה לדגם אותו הוא מחליף מותקנת כאן מערכת הידראולית חדשה, מהירה יותר ורגישה יותר לפקודות המפעיל (לטובת עוד דיוק בעבודה). כל המיסבים ונקודות החיכוך הדורשות גירוז הן חדשות, עם הבטחה לעמידות גבוהה יותר ומרווחים ארוכים יותר בין גירוזים (250 שע"מ) – נתון המבטיח יעילות גבוהה יותר בעבודה, שכן זמן הטיפולים מתקצר. אל אלו מצטרפים מרווחים מוגדלים גם להחלפת מסנני הנוזל ההידראולי (כל 1,000 שע"מ) והחלפת הנוזל ההידראולי עצמו (כל 5,000 שע"מ).

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

מיני מחפר יונדאי R30Z-9AK

גם תא המפעיל חודש ועודכן, ובין היתר כולל בדגם חדש זה שמשות חדשות – מפולימר המבטיח הן עמידות גבוהה יותר בפני שבר והן יכולת בידוד טובה יותר בפני רעשים וחדירת קור או חום. עוד מובטחת הנדסת אנוש יעילה ונוחה יותר בסביבת המפעיל ושינויים בחומרי הדיפון, כיסא חדש, מתגים וכפתורים חדשים ומערכת מיזוג יעילה יותר.
שיווק המיני מחפר החדש יונדאי R30Z-9AK החל זה מכבר בארה"ב ועתה מתחיל שיווק המהדורה האירופאית שלו, מה שהופך כלי זה לאקטואלי גם אצלנו.