מיני מחפר בובקט E35 R

מיני מחפרים חדשים לבובקט

מיני מחפר בובקט E32 R

מיני מחפר בובקט E32 R

בובקט מחליפה את המיני-מחפרים מתוצרתה בסדרה חדשה ועדכנית; מעתה תחליף סדרה R את סדרה M הוותיקה, כאשר שמות הגרסאות השונות יישארו דומים, דהיינו: יחלו עם האות E. המיני מחפרים החדשים תוכננו מן המסד ועד לטפחות מחדש והם מיועדים להמשיך ולהותיר את בובקט כמותג מוביל בסגמנט, עם ציוד עדכני, יעיל, נוח ותחרותי מאי פעם.
בשלב ראשון יושקו הבובקט E32 והבובקט E35 החדשים, מיני מחפרים במשקלי עבודה של 3.3 טון ו-3.5 טון, בקירוב ובהתאמה. שני הדגמים החדשים מציגים עלייה קלה במשקלי העבודה לעומת המיני מחפרים היוצאים. ה-E32 החדש מצויד במנוע עדכני העומד בתקני Tier 4F המייצר 24.8 כ"ס וה-E35 – המצויד אף הוא במנוע עדכני העומד בתקני Tier 4F – מציע עלייה קלה בהספק בהשוואה לדגם היוצא, עם נתון רשמי של 33.5 לעומת 33.3 כ"ס. למבקשים – ניתן להזמין גם את ה-E35 החדש עם אופציית המנוע החלשה יותר, קרי עם 24.8 כ"ס. בבובקט לא מציינים במעמד החשיפה את מקור המנועים אך ניתן לנחש כי מדובר במנועי קובוטה, כמו בדגמים היוצאים.

מיני מחפר בובקט E35 R

מיני מחפר בובקט E35 R

בסיס המחפרים החדש רחב, ארוך ונמוך במקצת בהשוואה לבסיס בדור היוצא. בבובקט טוענים כי בכך הושגו יציבות גבוהה יותר (מרכז כובד נמוך יותר) ויכולת הרמה טובה יותר בצידוד 90 מעלות. בסיס איתן יותר אפשר גם העלאה של מהירות הסיבוב הודות לעמידה טובה יותר בעצירות ובהאצות של החלק העליון על צירו. בנוסף עוצבו מחדש חלקי המרכב העליונים של המיני מחפר, בראשם המשקולת האחורית שבדומה לבסיס עם הזחלים הפכה לשטוחה וארוכה יותר, במטרה להוריד את מרכז הכובד של הכלי. בתוך כך עודכנו ועוצבו מחדש הפתחים והגישות למנוע ולמערכות הדורשות תחזוקה, עם הבטחה לנוחות ויעילות גבוהות יותר עבור אנשי התחזוקה והשירות.

מחפשים מיני מחפר חדש? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו. זה בחינם!
hashvaa mini bagger

בבובקט מדגישים עוד כי כל סביבת המפעיל עוצבה מחדש, בכלל זה יחידות התפעול, המתגים, מיקומם ועיצובם, הכל במטרה להציע סביבת עבודה נוחה וארגונומית יותר, בעיקר לאורך זמן. החברה טרם פרסמה מפרט טכני מלא של המיני מחפרים החדשים.
מבובקט נמסר כי גרסאות נוספות מהסדרה החדשה תוצענה בהמשך השנה, עד להחלפה מלאה של סדרה M הוותיקה.