מיני מחפר ניו הולנד E17C

נ. פלדמן תייבא מיני מחפרים

מיני מחפר ניו הולנד E17C

מיני מחפר ניו הולנד E17C

חברת נ. פלדמן ובנו בע"מ – מהחברות הוותיקות בתחום הציוד החקלאי ועבודות העפר בישראל – מודיעה על הרחבת היצע הציוד המכני ההנדסי אותו היא משווקת בארץ עם החלת ייבוא מיני מחפרים מתוצרת ניו הולנד; החברה מייבאת מזה זמן את הציוד החקלאי מתוצרת הקונצרן CNH (קייס-ניו-הולנד, בבעלות פיאט) אך בשנים האחרונות ללא הציוד המכני ההנדסי מתוצרת הקונצרן. את הציוד המכני הנדסי מתוצרת קייס מייבאת לארץ חברת קרסו צמ"ה. הציוד של ניו הולנד הלכה למעשה זהה ברובו לציוד של קייס, ושונה רק בשם, בצביעה ובעדכוני עיצוב קלים, כך שלמעשה צפויה אצלנו תחרות מעניינת עם ציוד כמעט זהה – על כיס אותם הלקוחות – כאשר היבואן ומערך השירות שלו יהיו אחראיים על ההבדל ועל יתרון כל מותג.

מיני מחפר ניו הולנד E26C

מיני מחפר ניו הולנד E26C

נ. פלדמן יתחילו בשיווק המיני מחפרים של ניו הולנד, כאשר הכלים הראשונים צפויים לנחות בארץ כבר במהלך החודשים מאי ויוני הקרובים. לגבי יתר הציוד לא פורט בשלב זה, אך בהודעה לעיתונות נכתב כי מדובר "בשלב ראשון", כך שהפוטנציאל נותר גדול. יש לזכור לקייס וניו הולנד, כאמור – חברות-אחיות עם ליין ציוד זהה ברובו – מציעות מגוון רחב מאוד של ציוד כבד, וזה כולל מחפרים, דחפורים, מחפרונים, טרקטור מעמיס, מעמיסים, מפלסות, יעים אופניים וזחליים.

מיני מחפר ניו הולנד E60C

מיני מחפר ניו הולנד E60C

הדגמים הצפויים להגיע הם מסדרה C העדכנית (פרי שת"פ בין יונדאי לקייס-ניו-הולנד);
הדגמים הראשונים שיגיעו לארץ הם ניו הולנד E17C, מיני באגר במשקל עבודה של כ-1.8 טון, וניו הולנד E26C המציע משקל עבודה של כ-2.5-2.6 טון.

לפירוט כל המיני מחפרים המוצעים בארץ, לחצו כאן