במת הרמה JLG 600S

דור במות חדש מ-JLG

במת הרמה JLG 600S

במת הרמה JLG 600S

יצרנית ציוד ההרמה האמריקאית JLG (כיום חלק מ-Oshkosh Corporation) משיקה מהדורות חדשות ועדכניות של במות ההרמה הוותיקות 600S ו-660SJ. על פי החברה מדובר בבמות הרמה חדשות לגמרי, "עם גודל, מרחב ויכולת נשיאה חסרת תחרות בקטגוריה של משטח העבודה", כפי שציין במסגרת ההשקה של הבמות החדשות פול קרויצוויזר, ראש תחום במות ההרמה ב-JLG.
הבמות החדשות נכללות שתיהן תחת 'סדרה 600'. ה-JLG 600S מאפשרת הרמת מטען מרבי ולגובה מרבי על משטח העבודה של 272 ק"ג. ל-JLG660SJ יכולת הרמה מרבית – לגובה מרבי – של 340 ק"ג. על פי פירוט ותיאור אנשי היצרנית מדובר למעשה בבמות חדשות לגמרי, מכל היבט: מנוע, מצברים, עיצוב, שלדה, מערכת הידראולית ואמצעי תפעול.

במת הרמה JLG 600S

במת הרמה JLG 600S

הודות למערכת ההידראולית החדשה והחזקה יותר, קוצרו משמעותית זמני הורדת והרמת ה'בום'. בנוסף, הספיקה הגבוהה יותר של המשאבה ההידראולית מאפשרת הפעלת יותר ציוד הידראולי מתחבר מבעבר, מה שכמובן מייעל מאוד את זמן העבודה. שיפורים בוצעו גם במבנה ובמרכב לטובת ניידות נוחה וקלה יותר, בדמות נקודות עיגון וקשירה חדשות ויכולת כינוס נוחה יותר של הזרוע.
ב-JLG מדגישים עוד את השיפורים והתוספות בתחום הבטיחות שנכללים בכלים החדשים; כך למשל מוצעת מהדורה עדכנית של מערכת ה-SkyGuard של JLG, מערכת המושתתת על חיישני עומס; ברגע שנוצר עומס דחיפה או התנגדות של 23 ק"ג עוצרת המערכת את כל פעילויות הבמה למעט הנסיעה – שכיוונה משתנה. המערכת נועדה להגן על המפעיל במצבים של כניסה במכשול או מתחת לגג/משקוף/קורה, למשל, כאשר אובדת היכול לבלום את הבמה או לשנות את כיוון הנסיעה בכדי למנוע פגיעה במפעיל.
עוד ראויים לציון מרווחי טיפולים ארוכים יותר (החלפות מיסבים, כבלי פלדה ומצברים) המבטיחים תפוקה גבוהה יותר בעבודה ופחות הפסקות לטובת תחזוקה וטיפולים. יבואנית JLG לארץ היא חברת רום מפתח תקווה

במת הרמה JLG 600S

במת הרמה JLG 600S