חדש בארץ: ציוד ההרמה של Mantall

Mantall – ציוד הרמה חדש בארץ

חדש בארץ: ציוד ההרמה של Mantall

חדש בארץ: ציוד ההרמה של Mantall

מתחרה חדש בארץ בתחום במות ההרמה: חברת ליפטר בע"מ הממוקמת ביקנעם מודיעה על קבלת הזיכיון ותחילת הייבוא והשיווק בארץ של ציוד ההרמה המגוון מתוצרת MANTALL Heavy Industry הסינית.
Mantall מייצרת למעלה מ-80 דגמי במות הרמה מסוג מספריים (חשמלי ודיזל), מפרקיות (כנ"ל), טלסקופיות (דיזל), מתקני הרמה ניידים, במות הרמה ניידות ועוד. בימים אלו נחתו בחצר היבואנית שלושה כלים ראשונים:

XE80N – במה מסוג 'מספריים חשמליות' עם גובה עבודה מרבי של 8.0 מטרים
XE120W – במה מסוג 'מספריים חשמליות' עם גובה עבודה מרבי של 12.0 מטרים
HZ160RT – במה מפרקית (דיזל) עם גובה עבודה מרבי של 16.0 מטרים

במת הרמה 'מספריים' Mantall לגובה עבודה של 8.0 מטרים

במת הרמה 'מספריים' Mantall לגובה עבודה של 8.0 מטרים

מחברת ליפטר בע"מ נמסר כי לציוד של Mantall מספר יתרונות בהשוואה למתחרות, כאשר החומר ממנו מיוצרת השילדה חזק ואיכותי יותר, המשקל העצמי נמוך יותר בהשוואה לכלים עם ביצועים מקבילים, זמני ההרמה וההורדה מהירים יותר ויכולת עבודה בשיפועים חדים יותר מהמקובל בסגמנט. כמו כן מודגש כי כל המחברים ההידראוליים הנם מתוצרת אמריקאית ומציעים אמינות גבוהה ועבודה ללא תקלות. השסתומים מיוצרים באיטליה ומבטיחים תכונות דומות ודגש מיוחד הושם על הצביעה, עם הבטחה לעמידות גבוהה בכל תנאי מזג אוויר.
באתר החברה (www.lifter.co.il) מבטיחים 'מחירים הוגנים ונמוכים ממחירי השוק'. כמו כן תוכלו למצוא שם פרטים נוספים על הציוד החדש המיובא לארץ. למידע נוסף ניתן לפנות לדודו גנון מחברת ליפטר, בטל' 072-2282282 (משרד) או 052-9467637 (נייד).

במת הרמה מפרקית Mantall

במת הרמה מפרקית Mantall