ג'ון דיר 524K-II

רענון המעמיסים בג'ון דיר

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

ג'ון דיר 524K-II

ג'ון דיר 524K-II

ג'ון דיר מחליפה 3 מעמיסים אופניים וותיקים בחדשים, לאחר סדרת רענונים, שיפורים, עדכונים ותוספות. המעמיסים הוותיקים יותר יוצאו בהדרגה מן ההיצע. הכלים החדשים הם ג'ון דיר 524K-2, ג'ון דיר 544K-2 וג'ון דיר 624K-2. אלו מחליפים את הדגמים 524K, 544K, ו-624K, בהתאמה.
מדובר במעמיסים במשקלי עבודה של כ-13 טון (ב-524K-2 וב-544K-2) וכ-16 טון (ב-624K-2) המיועדים לבצע מגוון רחב של משימות במגזרי החקלאות, התשתיות, עבודות העפר והבניין וכיו"ב.

ג'ון דיר 544K-II

ג'ון דיר 544K-II

רשימת השינויים והעדכונים שבוצעו במעמיסים החדשים אינה ארוכה במיוחד או כזו ההופכת מעמיסים אלו לחדשים לגמרי, אך מה שבוצע מתיימר להביא בין היתר ללא פחות מ-10% בצריכת הדלק, מה שבהחלט מצדיק עדכון שם הדגמים והצגתם כמחודשים ולאחר טיפול שורש.
כל המנועים במעמיסים המחודשים נותרו מסדרת ה-PowerTech, כאן בנפח 6.8 ליטר, עם 6 צילינדרים. כמו כן – אין שינוי בהספקים המרביים המוצהרים, העומדים כמקודם על 130, 163 ו-186 כ"ס, בהתאמה. אבל, המנועים טופלו בכל זאת, בעיקר בסעיף מחשב ניהול המנוע – עם הבטחה להספק ומומנט דומים לנתוני עבר, אך המושגים בסל"ד נמוך יותר, לטובת חיסכון בדלק, בלאי נמוך יותר ורמות רעש נמוכות יותר באותן רמות הספק.
בשלושת המעמיסים המעודכנים תוצע כסטנדרט תיבת הילוכים מחודשת עם 5 הילוכים, שהשינויים שבוצעו בה כוללים בין היתר התאמה טובה יותר של יחסי ההעברה בתוך התיבה, מה שאמור לעזור משמעותית בחיסכון בדלק ובבלאי.

ג'ון דיר 624K-II

ג'ון דיר 624K-II

המערכת ההידראולית חודשה במטרה להציע מערכות חדשות לשמירה על יציבות, בקרות עומס ובקרות ספיקה בהתאם למשקל המועמס. בתוך כך מוצעת משאבה מרכזית עם ספיקה גדולה יותר, בכדי לאפשר את תוספת הכוח בזרועות ללא הצורך בהעלאת סל"ד המנוע.
תא המפעיל נותר כמעט ללא שינוי; בין העדכונים המועטים נציין צג LCD חדש המציג מידע מפורט יותר מבעבר אודות דיאגנוסטיקה ומצב הכלי.