מלגזה חשמלית Nexen FBX

מלגזות חשמליות מאנגליה

מלגזה חשמלית Nexen FBXT

מלגזה חשמלית Nexen FBXT

יצרנית המלגזות האנגליה Nexen משיקה שתי סדרות מלגזות חשמליות חדשות. מדובר בסדרות FBX ו-FBXT המצטרפות להיצע מלגזות החשמל של היצרנית המאוגד תחת סדרה X-Range. ב-Nexen הדגישו במעמד ההשקה שנערכה באנגליה כי הדגמים החדשים הנם פרי עבודה ממושכת ושהות ארוכה ואינטנסיבית אצל לקוחות נבחרים במהלכה הועבדו הכלים בפרך, עודכנו, שודרגו והותאמו לצורכי הלקוחות, עד לקבלת סדרת כלים בשלה לייצור ושיווק. ב-Nexen לא מהססים להגדיר את המלגזות החשמליות החדשות כמובילות בסגמנט.
דגמי סדרה FBXT נעים על שלושה גלגלים (למעשה ארבעה – האחוריים הם זוג שהוצמד…) וסדרה FBX על ארבעה. המלגזות החדשות מציעות כושר הרמה בין 1,600 ל-2,000 ק"ג, בהתאם לגרסה, וכל הדגמים מוצעים באופן חריג למקובל בשני אורכי בסיסי גלגלים, במטרה להתאים את המלגזות החדשות בדיוק רב יותר ובאופן יעיל יותר לצורכי כל לקוח ולקוח. המלגזות החשמליות החדשות מותאמות הן לעבודה בחללים מקורים וסגורים, הן לעבודה תחת כיפת השמיים וכמובן – לשילוב ביניהם.

מלגזה חשמלית Nexen FBX

מלגזה חשמלית Nexen FBX

למלגזות החשמליות החדשות "כל המערכות המתקדמות ביותר בקטגוריה, המוכרות כיום", כפי שמדגישים אנשי היצרנית. בין היתר מותקנת במלגזות מערכת להסבת אנרגיית הבלימה למילוי המצברים, מה שמאריך את זמן הפעולה בין ההטענות ומייעל את העבודה הרציפה. המצברים הם מסוג DIN-STD ומתיימרים להציע עמידות גבוהה לאורך זמן, בפרט בתנאי ריקון ומילוי תכופים. עמדת המפעיל הנה פיתוח עצמאי של Nexen והיא מתיימרת להציע הנדסת אנוש ונוחות תפעול ברמה הגבוהה ביותר בסגמנט, יחד עם נוחות ומרווח ראויים למפעיל, במטרה למקסם את יכולותיו של זה האחרון ולהנעים את שהותו על הכלי בעת העבודה. דגש רב ניתן על תכנון מחדש של כל אמצעי התפעול, הבקרה והתצוגה, במטרה להציע סביבת עבודה ארגונומית נוחה.
דגש רב ניתן בתכנון ובהתאמת הציוד החדש לצורכי השוק בסעיפי היציבות בעבודה, האמינות, הנוחות למפעיל, הביצועים וכמובן – החיסכון בצריכת האנרגיה. מלגזות Nexen מיוצגות בארץ על ידי חברת ג'נרל מאיזור התעשייה עד הלום הסמוך לאשדוד.