צמיגי Hankook

2 צמיגי משאית חדשים מ-Hankook

יצרנית הצמיגים הקוריאנית הנקוק (Hankook) משיקה צמד צמיגים חדשים למשאיות המצטרפים לסדרת הצמיגים המתקדמים SmartFlex של היצרנית. מדובר בצמיג המיועד לסרן המניע בשם SmartFlex DH35 וב'אחיו' התואם והמיועד לסרן ההיגוי הנקרא SmartFlex AH35. שני הצמיגים החדשים מוצעים במידות של 17.5" ו-19.5" (קוטר חישוק) ושניהם מוגדרים כ-M+S, קרי: מותאמים (גם) לנסיעה בתנאי רטיבות, בוץ ושלג.

צמיגי הנקוק SmartFlex DH35 ו-SmartFlex AH35

צמיגי הנקוק SmartFlex DH35 ו-SmartFlex AH35

הנקוק SmartFlex AH35 מתיימר לכלול את התכנון והטכנולוגיה המתקדמת ביותר עבור צמיג היגוי מבית היצרנית. פני הצמיג, מבנה הבליטות וסידורן, מבטיח פינוי מים מהיר ויעיל ולמנוע כל ציפה (Aquaplaning) היכולה להוביל לאיבוד אחיזה, בכלל זה גם כניסה מהירה למים. צמיג זה מבטיח אחיזה מעולה בכל מצב, בפרט בגישה זוויתית, כפי שמאפיינת צמיג המשמש להיגוי; הדפנות הקשוחות ועיצוב קצוות בליטות הפרופיל מתיימרות להציע יציבות כיוונית חסרת פשרות. מבנה והרכב הגומי בצמיג מתיימר להבטיח מינימום התנגדות לגלגול וכפועל יוצא – חיסכון בצריכת הדלק.
הנקוק SmartFlex DH35, המיועד לסרן המניע, תוכנן אף הוא לנסיעות ממושכות בעומס מלא, לכל סוג מזג אוויר. סידור הבליטות המיוחד על פני הצמיג (חמש שורות בתצורת 'זיג-זג') יחד עם צורתם והרכב הגומי מתיימרים להבטיח מינימום התנגדות גלגול יחד עם עמידות גבוהה בפני שחיקה ויכולת עמידה בפני כוחות מומנט וקריעה, כפי שמאפיינים צמיג המאיץ או הבולם.
יבואנית צמיג הנקוק לארץ היא חברת טייר קלאב; את הצמיגים ניתן להשיג במגוון פנצ'ריות מתמחות ברחבי הארץ