צמיג ברידג'סטון R283A Ecopia

ברידג'סטון חסכוני לסרן ההיגוי

ברידג'סטון השיקה צמיג חדש לסרן ההיגוי במשאיות בשם R283A Ecopia. מדובר בצמיג שפותח בעיקר לשרת ציי משאיות גדולים, שוק ההשכרות ומשאיות לטווחים ארוכים בארה"ב ובאירופה בעיקר.

צמיג ברידג'סטון R283A Ecopia

צמיג ברידג'סטון R283A Ecopia


הברידגסטון R283A Ecopia החדש מחליף בהיצע היצרנית האמריקאית את ה-R283 Ecopia ומתיימר להציע שיפורים בכל היבט, בראש ובראשונה בעמידות גבוהה יותר בפני חיכוך ושחיקה הנעמדת ב-21% ובהתנגדות גלגול הנמוכה ב-3%, מבטיחים אנשי היצרנית. כפועל יוצא מתיימר צמיג חדש זה להציע הן אורך חיים ארוך משמעותית, מה שמשפיע כמובן על עלויות הצמיגים בצי משאיות, ובמקביל לצמצם במקצת את צריכת הדלק, הודות להתנגדות הגלגול הנמוכה יותר, גם אם באחוזים בודדים.
בברידג'סטון מתגאים גם בדופן הצמיג החדשה, שפותח אף היא עבור צמיג זה והכוללת טכנולוגיה המכונה על ידי היצרנית IntelliShape sidewall design. ההסבר מלמד שמהנדסי ברידג'סטון הצליחו ליצור דופן דקה יותר ושימוש בפחות חומר גומי מבלי לאבד מהקשיחות והעמידות של הצמיג. הדופן הדקה יותר משפיעה כמובן על משקל הצמיג אך מאפשרת גמישות גבוהה יותר של הצמיג וטיפול טוב יותר בתיקול מהמורות בדרך, כאשר זהו חלק מההסבר להתנגדות הגלגול הנמוכה יותר בצמיג זה.
ברידג'סטון R283A Ecopia החדש החל להימכר כבר בארה"ב ובקנדה במידות 295/75R22.5 ו-11R24.5 ובעוד כחודש יצטרפו המידות 285/75R24.5 ו-11R22.5 להיצע, במקביל להרחבת השיווק לשווקים נוספים של היצרנית בעולם. פרטים בתקריות הרלוונטיות אצלנו.