מעמיס Schäffer 3450 S

מעמיס קומפקטי חדש מ-Schäffer

מעמיס שפר 3450S

מעמיס שפר 3450S


שפר הגרמנייה (Schäffer) משיקה מעמיס אופני קומפקטי חדש בשם 3450 S; דגם זה מתאפיין במשקל עצמי של 3.1 טון בלבד, אך עם יכולת הרמה בכף של 2.0 טון.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

המעמיס הקומפקטי החדש תוכנן לעבוד בסביבת עבודה צפופה ומוגבלת בתנועה, בה נדרש כלי קומפקטי וזריז אך בעל יכולות הרמה גבוהות; התחומים העיקריים אליו פונים בשפר עם מעמיס חדש זה הם הפיתוח הנופי וגינון, המשתלות, הבניין, עבודות ביוב וסלילה ועבודות חקלאיות.
שפר 3450 S מונע באמצעות מנוע קובוטה עדכני המייצר 50 כ"ס והמאפשר מהירות נסיעה של עד 28 קמ"ש. ב-Schäffer לא מפרסמים מספרים ונתונים רשמיים אך מבטיחים כי מדובר במעמיס "החסכוני והנקי בסגמנט". למעמיס הקומפקטי החדש מערכת זרועות בתצורת Z וחיבור/ניתוק הידראולי מהירים. גובה ההרמה המרבי הוא 2.6 מ' והיצרנית מציעה מגוון רחב של ציוד מתחבר, בכלל זה מגוון סוגי כפות ומזלגות. המעמיס החדש שפר 3450 S מוצע גם בגרסה מונמכת בגובה 2.07 מ', בהשוואה לגובה הגג הסטנדרטי בדגם זה, העומד על 2.27 מ'. גרסה זו מיועדת מן הסתם יותר לעבודה בתוך מבנים, דוגמת סככות, בתוך חניונים תת קרקעיים, מבנים בבנייה וכיו"ב.

מעמיס שפר 3450S

מעמיס שפר 3450S


שפר 3450 S הוא ציוד מכני הנדסי תוכנן לעבודה בעומס גבוה ובתנאים קשים, ולפיכך הושם דגש רב על שימוש במכלולים עמידים ומאסיביים עוד מעבר לסטנדרט הנדרש בסוג כלים שכזה, מדגישים אנשי היצרנית. המיסבים במערכות ההינע ובגלגלים כמו גם במנגנון ההרמה הנם מאסיביים וקשוחים מהנדרש בכלי בגודל כזה, וזאת במטרה להציע עמידות גבוהה ביותר, אמינות ושרידות לאורך זמן. יחידת ציר הסיבוב בין שני חלקי המעמיס הפירקי היא אטומה וסגורה, ואינה דורשת תחזוקה. יחידת הציר מגובה בשל כך באחריות יצרן למשך 3 שנים או 3,000 שעות עבודה.
היצרנית מציעה גם עבור מעמיס קומפקטי זה מגוון רחב של סוגי גלגלים וצמיגים, בהתאם לדרישות ואופי השימוש בכלי.
לקבלת פרטים נוספים אודות המעמיס הקומפקטי החדש של Schäffer ניתן לפנות לישראל פרחי, מנהל המכירות בחברת מ. מיכאל – היבואנית, בטלפון נייד מס' 050-8805416 או בדוא"ל israel@m-michael.com
מעמיס שפר 3450S

מעמיס שפר 3450S