קשיחות ופשטות עבור שוק ההשכרה

JLG 3614RS

JLG 3614RS

יצרנית במות וציוד ההרמה האמריקאית JLG מתחילה בשיווק שני מעמיסים טלסקופיים חדשים שפותחו במיוחד עבור שווקי ההשכרה באירופה, אפריקה, דרום אמריקה, אסיה והמזרח התיכון. מדובר ב-JLG 3614 RS (יכולת הרמה מרבית של 3,600 ק"ג, גובה הרמה מרבי של 14 מ') וב-JLG 4017 RS (יכולת הרמה מרבית של 4,000 ק"ג, גובה הרמה מרבי של 17 מ').
JLG 3614RS

JLG 3614RS


ב-JLG – השייכת ליצרנית המשאיות האמריקאית 'אושקוש' – מדגישים כי רבות הושקע בהפיכת ציוד חדש זה לפשוט וקל יותר הן לתפעול והן לתחזוקה וטיפול. בתוך כך ניתן לציין את המיקום החדש של הבוכנות ההידראוליות בחלק העליון של ה'בום' (הזרוע הטלסקופית) והחיווט החשמלי, במטרה לאפשר גישה נוחה יותר לצורך תיקון ותחזוקה. להקלת הטיפול השוטף ולהתאמה לשוק ההשכרות תוכננה גם סביבת המפעיל מחדש כך שעתה ניתן לשטוף אותה ללא חשש עם לחץ מים גבוה מבלי לפגוע במכלולים, חשמל או מתגי תפעול.
JLG 3614RS

JLG 3614RS


בשני המעמיסים הטלסקופיים החדשים מותקן מנוע המציע 100 כ"ס: ב-JLG 3614 RS מדובר בקאמינס 3.3 ליטר וב-JLG 4017 RS מדובר בדויץ בנפח 3.6 ליטר.
ב-JLG טוענים כי התכנון החדש וההתאמה לשווקי ההשכרות כולל גם מחיר תחרותי, קלות רבה יותר בהובלה בשל הממדים הקומפקטיים ועלויות תחזוקה שוטפת זולות משל המתחרים; לצד הבטחות אלו לא מצוינים מספרים כלשהם. "צמד המעמיסים הטלסקופיים החדשים תוכננו עבור – ועל ידי – שוק ההשכרות" אמר עם החשיפה הראשונית של המעמיסים כבר במרץ בראיין בוקמן, ראש תחום מעמיסים טלסקופיים ב-JLG. אז נחשפו אבות טיפוס ראשונים בפני קהל מצומצם של סוכנים ולקוחות, ועתה כאמור מתחיל השיווק המלא. "יישמנו בדגמים החדשים הערות ותובנות של לקוחותינו במטרה להציע את המוצר הנכון ביותר. לקוחותינו יעריכו את קלות התפעול והתחזוקה, שדה הראיה המשופר, הפשטות והקשיחות המכאנית וכמובן – יתרון המחיר" הוא מסכם. לפניה ליבואניתJLG לארץ, לחצו כאן
JLG 3614RS

JLG 3614RS