מסוע עפר מבית Mace

מסוע עפר מתוצרת Mace

מסוע עפר מתוצרת Mace

לאחר כשנה של ניסויים ועבודה תחת פיקוח מתחילה חברת א.ע. צאלון בע"מ בשיווק מלא ונרחב של מוצר מהפכני אותו היא מייבאת מאנגליה: מסוע עפר ופסולת בניין נייד ופריק. החברה המייצרת היא מייס (Mace Industries) והיא מתמחה במגוון שיטות ומערכות להובלת מטען, החל בפסי ייצור במפעלים, מעליות למטען ועד מסועים מיוחדים להובלת עפר ופינוי פסולת.
היבואנית מדווחת כי בשלב זה היא כבר ערוכה לספק כל כמות, אורך או סוג מסוע לכל אתר בארץ, כולל הרכבה ופירוק בשטח. המסוע מיועד למגוון שימושים – החל בעבודות חפירה ארכיאולוגיות, עבודות חפירת בריכות, הוצאת פסולת בניין ממקומות קשים לגישה (קומת מרתף, חדר קשה לגישה וכיו"ב), הסעת עפר ופסולת בניין למרחק (כאשר לא ניתן לקרב מיכל איסוף או משאית) וכיו"ב.
מסוע עפר מתוצרת Mace

מסוע עפר מתוצרת Mace


המסוע מוצע בכמה מידות רוחב וכאמור – הוא עשוי חלקים כך שניתן להרכיב מסוע לכל אורך נדרש. והעלויות? המסוע ניתן לרכישה בחלקים, לפי האורך הנדרש, או להשכרה, כאשר היבואנית דואגת להרכיב ולפרק את המסוע באתר העבודה. היבואנית מפרסמת כמה מחירים לדוגמא: מסוע באורך 440 ס"מ וברוחב פס של 45 ס"מ – כולל סטנד, משפך ומברשת – עולה 30,640 שקל, לפני מע"מ. מסוע באורך 320 ס"מ וברוחב פס של 30 ס"מ עולה 25,690 שקל, לפני מע"מ.
מסוע עפר מתוצרת Mace

מסוע עפר מתוצרת Mace


כאמור, ניתן גם לשכור מסועים לפי אורך, רוחב וזמן; לדוגמא: השכרת מסוע באורך עד 400 ס"מ יעלה 150 שקל למטר ליום. מסוע באורך למעלה מ-800 ס"מ יעלה 110 שקל למטר ליום השכרה. החברה נותנת 10% הנחה להשכרה של מסוע לזמן של למעלה מיומיים, ו-20% הנחה להשכרה לפרק זמן של למעלה מ-10 ימים.