צמיגי מחפרון חדשים למישלין

צמיג למחפרון מישלין BibLoad

צמיג למחפרון מישלין BibLoad

שוק המחפרונים בעולם בכלל, ובארה"ב בפרט גדול וחשוב דיו על מנת שיצרניות הצמיגים יפתחו צמיגים במיוחד עבור סוגי הטרקטור הייחודיים דנן. העומס המופעל על צמיג מחפרון הנו ייחודי, ולכן נדרש תכנון ובנייה מיוחדים בכדי להציע את הגומי המתאים והמוצלח ביותר למשימה. מחפרונים נדרשים לפעול במגוון סוגי קרקע, בהם לא פעם מצע קשה והדוק כמו בטון או אספלט. מאידך נדרשים לא פעם יכולות אחיזה ועבירות גבוהים כאשר התנועה מתבצעת על קרקע משובשת או רופפת-אחיזה. אם נוסיף על כך את הכוחות הקיצוניים הפועלים על הצמיגים, הנובעים מכוחות צד, מומנט גבוה וכמובן – משקל משמעותי הן מלפנים (כף קדמית) והן מאחור (כף אחורית), הרי שמתקבל מכלול תכונות הנדרשות לעמוד במשימה.

צמיג למחפרון מישלין Power CL

צמיג למחפרון מישלין Power CL

מישלין משיקה זה עתה, באמצעות חטיבת היצרנית הצרפתייה בארה"ב, שני צמיגים שפותחו והמיוצרים במיוחד לשימוש במחפרונים, והמצטיינים (גם) על מצע קשה. הראשון הוא המישלן Power CL המשלב בין מבנה שכבות אלכסוניות המעניקות גמישות ועמידה גבוהות בפני עומסים פתאומיים קיצוניים, לבין התנגדות גלגול נמוכה ויציבות גבוהה בנסיעה מהירה יחסית. במישלין טוענים שצמיג זה – שמתוכנן להפוך לדגם מרכזי שלה בהיצע המיועד למחפרונים ולצמ"ה קומפקטי ובינוני בגודלו – משלב בין קשיחות ועמידות גבוהים לבין חיסכון בעלויות, כולל בצריכת הדלק. הצמיג החדש יחל להימכר בארה"ב ביולי, כאשר עד לסוף שנה זו מתוכנן היצע שיכלול את כל המידות במקובלות בסגמנט.

צמיג למחפרון מישלין BibLoad

צמיג למחפרון מישלין BibLoad

מישלין Michelin BibLoad HS הוא צמיג רדיאלי המיועד למצע קשה, עם תכנון מיוחד המעניק דגש לעבודה על אספלט. לצמיג מבנה מיוחד המגדיל את עמידותו בפני תקרים וקריעה והמתיימר להעניק לו ביצועים מיטביים בכל כיוון נסיעה, נתון משמעותי בעיקר אצל מעמיסים למיניהם המשנים תכופות את כיוון הנסיעה. במישלין משווקים צמיגים בעלי מבנה דומה מזה זמן מה באירופה, שם פרופיל ייחודי זה פופולארי ומצליח. מבחינת מישלין מדובר במוצר חדש אותו הם מנסים להחדיר לארה"ב, וה-BibLoad HS פותח במיוחד לשם כך. מישלין BibLoad HS יחל להימכר מנובמבר השנה.
לפניה ליבואני צמיגי מישלין לארץ, לחצו כאן