מעמיסים חדשים מיאנמר

יאנמר מציגה צמד מעמיסים קומפקטיים רב-תכליתיים בקטגוריית המשקל של עד 4.5 טון

Yanmar V7

יאנמר (Yanmar) היפנית משיקה צמד מעמיסים אופניים פירקיים קומפקטיים חדשים, לעיגול ההיצע כלפי מטה. המעמיסים החדשים הם היאנמר V7 והיאנמר V7-HW (Heavy Weight). צמד המעמיסים הם במשקלי עבודה הנמוכים בכחצי טון מהמעמיס הקל ביותר בהיצע החברה עד כה, ומשקלם עומד על 4.25 ו-4.45 טון, בהתאמה, מה שהופך אותם למתאימים יותר (גם) למצעי קרקע רכים, דוגמת השימושים במגזרי החקלאות השונים.

Yanmar V7 HW

שני המעמיסים החדשים מונעים באמצעות מנוע יאנמר 4-צילינדרי עם 48 כ"ס המאפשר עבודה במשך 6,000 שע"מ עד שתידרש החלפת מסנן החלקיקים. ההינע הוא הידרוסטטי נשלט אלקטרונית לכל הגלגלים עם מהירות מרבית של 20 קמ"ש. כאופציה ניתן לקבל תיבת העברה המאפשרת 30 קמ"ש מרביים. הלקוח יכול לבחור מתוך מגוון רחב של סוגי צמיגים ובגדלים שונים – הכל בהתאם לצרכים ולסוג המשימות המיועדות לכלי.

הכלי הקומפקטי מתיימר להציע זריזות וכושר תמרון מרשימים; הגובה הכולל (קצה הקבינה) הוא קצת פחות מ-2.5 מ', הרוחב (עם כף) הוא 1.85 מ' והאורך הכולל (עם כף) הוא 5.24 מ'. מחבר הידראולי מהיר הוא אבזור סטנדרטי והחברה מציעה שורה ארוכה של ציוד מתחבר למגוון משימות. עיקר ההבדל בין שתי הגרסאות הוא בכושר ההרמה: ל-V7 יכולת להרים עד 1.75 טון בעוד של-V7-HW כושר הרמה של 1.9 טון.

Yanmar V7 HW

הקבינה במעמיסים החדשים חדשה אף היא ותוכננה מן הבסיס עבור דור המעמיסים הקומפקטיים הבאים של היצרנית. היא מציעה שתי דלתות עם מסגרת פלדה מאסיבית להקלת היציאה והכניסה כמו גם האוורור והניקוי. משטחי הזכוכית הגדולים כוללים גם את הגג, כאשר עבור מדינות חמות עם הרבה שעות שמש מוצע גג אטום, ממתכת. צינור המפלט מוקם בתוך המשקולת האחורית באופן מאוזן, בכדי לא להפריע לשדה הראיה לאחור ולמנוע קרבת גזים רעילים מהקבינה.

המעמיסים החדשים של יאנמר מיוצרים במפעל החברה שב-Crailsheim בגרמניה ומשם משווקים לשווקי אירופה וצפון אמריקה.

ביאנמר מציינים כי המעמיס החדש תוכנן להכיל גם מצברים ומנועים חשמליים, כך שבעתיד הקרוב תוצע גרסה חשמלית שלו.

יבואנית יאנמר לארץ היא חברת י. קמחי.