מעמיס טלסקופי זעיר ממאניטו/גהל (וידאו)

מאניטו משיקה מעמיס טלסקופי קומפקטי שיוצע תחת המותגים מאניטו וגהל, במקביל. היכנסו לפרטים

קבצת מאניטו הצרפתייה משיקה מעמיס טלסקופי קומפקטי חדש שיוצא הן תחת המותג מאניטו (Manitou) והן תחת המותג גהל (Gehl); גהל האמריקאית היא חברה בבעלות מאניטו.

הדגם החדש יוצע בשתי גרסאות: עם כושר הרמה של 1.25 טון או 1.5 טון. שתי הגרסאות תצענה גובה הרמה מרבי של 4.3 מ' ומרחק הגהה אופקי מרבי של 2.6 מ': מאניטו ULM 412 H ו-ULM 415 H, בהתאמה, וגהל GCT 3-14 ו- GCT 3-14+, בהתאמה. ממאניטו נמסר כי הכלים הזהים – למעט הצביעה והשם – ישווקו במקביל על ידי סוכני מאניטו וגהל, בנפרד. המעמיס הקומפקטי כולל רוחב חיצוני של 1.49 מ' וגובה (לקצה הקבינה) של 1.92 מ' בלבד. המנוע הוא תלת-בוכנתי בנפח 1.6 ליטר בקירוב מתוצרת יאנמר, והספקו המרבי עומד על 35 כ"ס. הוא מעביר את כוחו אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית בעלת שני יחסי העברה. שני הדיפרנציאלים הם מוגבלי החלקה.

במאניטו מדגישים כי המעמיס הטלסקופי – השוקל פחות מ-3.0 טון (2.55 עד 2.9 טון, תלוי בגרסה ובאבזור) – מיועד בין היתר להקל את ניודו עם נגרר קומפקטי, ובכך להגדיל את מיצוי השימוש בו ויעילותו עבור הלקוח.

המעמיס הטלסקופי הקומפקטי החדש של מאניטו/גהל מיועד לעבודות בתחומי הבניין, התשתיות, הצנרת/ביוב, החקלאות, פיתוח נופי/גינון ובתוך מפעלים וחצרות מפעלים. היצרנית מציעה שורה ארוכה של תוספות ייעודיות שפותחו במיוחד עבור דגם זה דוגמת מזלגות, מגוון כפות, חבקים, מגזמות גדרות ועצים, מתלים לשקים, להבים לפינוי זבל ברפתות/שלג ועוד.

מאניטו מיובא לארץ על ידי חברת דוד צ'פניק מראשל"צ, גהל מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה