דור באגרים חדש מהידרומק

יצרן הצמ"ה הטורקי משיק מחפר הידראולי חדש במשקל 50 טון בקירוב. הנה הפרטים

הידרומק הטורקייה (Hidromek) משיקה מחפר זחלי חדש בקטגוריית ה-50 טון בקירוב, תחת השם הידרומק HMK 500 LCHD. מדובר במחפר המוצע כסטנדרט עם כף 3.2 מ"ק, זחלים ברוחב 60 ס"מ ואורך זרוע של 6.3 מ'. המחפר שוקל בתצורה סטנדרטית 51.8 טון, מוכן לעבודה, והוא מסוגל להגיע לעומק חפירה מרבי של 6.5 מ', עם זרוע סטנדרטית.

המנוע מסופק על ידי איסוזו היפני והוא בתצורת 6 צילינדרים ובנפח כ-9.8 ליטר. ההספק המרבי עומד על כ-370 כ"ס. המנוע עומד בתקני tier4f האמריקאים ו'שלב 4' האירופאיים.

מחפר הידרומק HMK500LCHD

בהידרומק מדגישים את ההשקעה הרבה בחיזוק הבסיס והזרועות, במטרה להציע כלי המיועד לשרוד לאורך זמן גם בתנאי עבודה קיצוניים. הקבינה פותחה מחדש, ותשמש מעתה דגמים נוספים בהיצע המחפים העתידי של הידרומק. היא כוללת בין השאר כיסא חדש משוכך אוויר הניתן לצידוד של 35 מעלות לכל צד, מחומם וממוזג, יחידות ג'וי סטיק וקונסולת שליטה ובקרה חדשות, מסך מגע גדול אליו משודרות בין היתר תמונות ממצלמות הצד והרוורס ועוד.

הבאגר החדש כולל גם מערכת דימום מנוע אוטומטית. הניתנת לכיול על ידי המפעיל היכול לקבוע את הזמן החולף מהנגיעה האחרונה במצערת ועד לדימום, במטרה לחסוך בדלק.

הידרומק כבר החלה באספקת המחפר החדש ללקוחות. על פי אתר היצרנית, יבואנית הציוד הכבד של הידרומק לארץ היא חברת EAST WEST HOLDINGS LTD מירושלים. לא ידוע לנו על שיווק בפועל של הציוד בישראל בשלב זה.