מלגזת השדה – לעיר

AUSA הספרדייה מציגה קונספט חדש של מלגזות – מלגזת שדה קשוחה שהוסבה לעבודות אורבניות. היכנסו לפרטים

AUSA C201H

מומחית מלגזות השדה הספרדייה אאוסה (AUSA) משיקה בברצלונה, ספרד, את ה- C201H – המלגזה הראשונה מתוצרתה שתוכננה והמיועדת ל"עבודה עירונית"; למעשה מיועדת המלגזה לכל משימה שאינה חקלאית דווקא, בין עבודה באתרי בניה, סלילה, תשתיות, שירות מוניציפלי, חצרות מפעלים ומחסנים וכיו"ב.

לאאוסה C201H כושר הרמה של 2,000 ק"ג והיא מוצעת עם תורן סטנדרטי (Duplex – דו-שלבי) בגובה 3.3 מטרים, כאשר היצרנית מציעה כאופציה שלושה תרנים נוספים לבחירה – כולם תלת-שלביים – המציעים גבהי הרמה של 3.7, 4.3 או 5.4 מטרים. כל התרנים נמוכים מגובה הגג המרבי – 2.09 מ' בלבד – בכדי לאפשר כניסה ויציאה נוחים גם ממבנים, חניונים, סככות וכיו"ב. ההבדל העיקרי בין הדם ה"עירוני" ליתר מלגזות השדה של אאוסה הוא בחישוקים ובצמיגים, המותאמים לשדה המחייה החדש שלהם.

AUSA C201H

אאוסה C201H החדשה מונעת באמצעות מנוע קובוטה המציע כ-25 כ"ס. העברת הכוח היא הידרוסטטית וניתן לבחור בין גרסת הינע קדמי (2×4) לגרסת הינע כפול (4×4). שתי הגרסאות מוצעות עם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, לטובת אחיזה מיטבית גם בתנאי שטח חלקלקים, לחים או קפואים. היצרנית מבטיחה תחזוקה שוטפת נוחה וקלה לביצוע, כאשר, בין היתר, כל הקבינה/יחידת המפעיל ניתנת לקיפול לפנים, לאפשר גישה מלאה לכל מערכות הכלי. גם חופת המנוע מאחורי הקבינה ניתנת להרמה מלאה לצור גישה.

מלגזות אאוסה מיובאות לארץ על ידי חברת איגל מלגזות ולוגיסטיקה מכפר קאסם

AUSA C201H