קטרפילר 325 מחליף את ה-325F

קטרפילר מחליפה את באגר ה-25 טון שלה בדגם חדש – חסכוני ויעיל יותר

קטרפילר 325

קטרפילר משיקה מחליף למחפר הזחלי 325F שהוצג ב-2016 בשם קטרפילר 325, ממשיך את נוהל הענקת השמות החדש אצל ענק הצמ"ה האמריקאי, לפיה נותרות רק הספרות בשם, ללא אותיות נוספות, במטרה לייצר פשטות ואחידות בשמות הדגמים השונים.

מדובר במחפר "25 טון" המוצע בטווח משקלי העבודה שבין 22.5 ל-28.8 טון, תלוי בעיקר בסוג ורוחב הזחלים וביכולת להוסיף משקולות, המיועד לעבודה בתנאי צפיפות ומקום מוגבל לתנועה. בקטרפילר טוענים כי מגוון שיפורים ושדרוגים שבוצעו בכלי המעודכן מובילים לעלייה של לא פחות מ-45% בתפוקה ביחס לקטרפילר 325F היוצא.

קטרפילר 325

קטרפילר מדגישים כי עיקר השיפור בביצועים נובע מהתקנת מערכות שליטה, תפעול ובקרה חדשות שתכליתן לפשט, לייעל ולהקל את עבודת המפעיל. בנוסף בוצעו שינויים במערכת ניהול המנוע – אותו מנוע קטרפילר 4.4 ליטר בסיסי מוכר ששירת גם ב-325F – המבטיחים ירידה בצריכת הדלק של לא פחות מ-25%. זו האחרונה הושגה גם הודות לאפשרות לבחור מבין שלושה מצבי עבודה – לפי העומס והמאמץ, ובכך להתאים את ההספק והביצועים לצורכי המשימה.

ככלי רב משימתי האמור להתאים למגוון רחב של סוגי עבודות, מציעה קטרפילר שורה ארוכה של תוספות ואבזור ייעודיים עבור ה-325. בין היתר מוצעות זרועות כף באורכים שונים, מגוון גדלי וסוגי כפות, להבים, מחברים ועוד.

יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים

קטרפילר 325