טלסקופי קומפקטי וחזק ממניטו

מניטו משיקה את ה-MTA 12055 כמעמיס טלסקופי חזק היכול להגיע לגובה רב – אך בחבילה זריזה ויעילה גם בתנאי צפיפות וקושי בתמרון

מניטו MTA 12055

מניטו הצרפתייה משיקה את MTA 12055 – מעמיס טלסקופי כבד ורב עוצמה המסוגל להניף עד 12,000 פאונד (כ-5.45 טון), להשיג גובה הרמה מרבי של כ-17.0 מטרים ומפתח אופקי מרבי של 12.4 מ'; בגובה מרבי מסוגל המעמיס להניף עד 2.5 טון.

המבנה הקומפקטי יחסית, בסיס הגלגלים הקצר וזוויות הצידוד החדות מאפשרות רדיוס סיבוב מינימלי של כ-3.66 מ', מה שמבטיח כושר תמרון גבוה גם במקומות קשים לגישה או לתמרון. הגלגלים הגדולים וההינע הכפול מגבירים עוד יותר את יעילות המעמיס החדש בתנאי שטח משובש, כאשר הגישה אינה נוחה או המקום מצומצם – ועדיין יש הצורך להניף מטענים כבדים ולמרחק/גובה רב.

במניטו מייעדים את ה-MTA 12055 לעבודה במגזרי התשתיות, בניית הגשרים ו/או הנחת קורות כבדות, הנחת תבניות גדולות ליציקה, תחנות כוח, אתרים בהם עובד צמ"ה כבד (ככלי עזר) ועוד.

השליטה בכלי נעשית באמצעות ג'וי-סטיק יחיד, דרכו ניתן לשלוט בכיוון הנסיעה, מערכת ה'בום', המערכת ההידראולית ועוד. מיקום המנוע בצד ימין של הכלי מאפשר מיקום נמוך של הקבינה יחד עם צללית כללית נמוכה, כמו גם גישה נוחה למכלולים הדורשים תחזוקה, טיפול או מעקב.

יבואנית מניטו לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשון לציון.

מניטו MTA 12055