דור מלגזונים חדש מדוסאן

דוסאן מעבירה את המלגזונים מתוצרתה סדרת שיפור, עדכון ורענון לקראת 2020

חטיבת ציוד ההרמה בדוסאן (Doosan) הקוריאנית מודיעה על שדרוג, שיפור ועדכון היצע המלגזונים (מלגזת מפעיל הולך) שלה לקראת 2020; ההודעה מתייחסת לכל ההיצע הרלוונטי לעבודה בבתי אריזה, מחסנים לוגיסטיים ומפעלים גדולים.

דוסאן מציעה מעתה באופן גורף לכל הכלים הרלוונטיים מנועים חדשים המבטיחים פעולה שקטה יותר מעד כה והדורשים פחות תחזוקה ביחס להיצע המוכר. ההיגוי הוא חשמלי, הבלימה והפעלת המערכת ההידראולית חדשה – רגישה יותר למשקל ולפקודות המפעיל (לטובת שיפור בבטיחות ובדיוק בעבודה), צגי הבקרה וההפעלה חדשים, לכל הכלים אפשרות להגבלת מהירות העבודה כמו גם רמת הרגישות, מערכות ההרמה/הורדה כוללות מעתה כסטנדרט שיכוך בבלימת הפעולה והשלדות חדשות או שעברו חיזוקים משמעותיים. המלגזונים החדשים מונעים כמובן בחשמל, המסופק על ידי מצברי ליתיום-איון מתקדמים. התכנון החדש מבטיח החלפה מהירה מהמוכר עד כה של המצברים בעת הצורך, וזמני ההטענה ממצב מרוקן לגמרי עד מלא אורכים 2.0-2.5 שעות, תלוי בדגם.

בדוסאן החלו כבר בשיווק סלקטיבי של הדגמים החדשים, כאשר בתכנון להרחיב את שיווק ומכירות דגמי 2020 לכל סוכני דוסאן הרלוונטיים. יבואנית מלגזות דוסאן לארץ היא חברת מטריאלס ליפט