הבובקט הממוגן

בובקט משיקה גרסה ייעודית ממוגנת במיוחד, המותאמת בעיקר לעבודה בתחומי המחזור השונים

Bobcat Waste Expert

בובקט Waste Expert הוא שמו של מעמיס טלסקופי חדש המרחיב את הציוד הייעודי לתעשיית המחזור של היצרנית האמריקאית – כיום בבעלות דוסאן הקוריאנית. למעשה נובעת התוספת Waste Expert לשם מחבילת תוספות ושדרוגים המוצעת לארבעה מעמיסים טלסקופים בהיצע היצרנית: בובקט TL35.70, בובקט TL34.65H, בובקט TL38.70HF ובובקט TL43.80HF, שאת רובה מהווים התאמות ומיגונים שונים שנועדו להגן הן על הכלי והן על המפעיל בסביבה מסוכנת יותר לעבודה. כמובן שהמיגונים יכולים להתאים לכל סוג עבודה עם מעמיס טלסקופי בה נדרש מיגון מיוחד או נוסף.

ההתאמה המיוחדת של מעמיסים טלסקופיים אלו למשימותיהם באה לידי ביטוי במיגון מאסיבי במיוחד לשמשת החזית, לגג הקבינה, לפנסים ולמיכלי השן והדלק. הזרוע הטלסקופית ממוגנת באופן מיוחד בפני חדירת לכלוך ואבק, וכך גם הבוכנות המפעילות את הזרוע. הסרנים מוגדרים כ-Heavy Duty לעמידה בעומסים כבדים יותר, בין היתר בגלל האופציה להשתמש בצמיגים מלאים (ראו בהמשך) המשככים פחות את תחלואי הדרך ומעבירים יותר וויברציות לשלדה. מערכת הקירור ויחידת המאוורר תוכננו לעבודה בעומסים קיצוניים. מערכת התרעה קולית לנסיעה לאחור היא סטנדרט, וכך גם מטף לכיבוי אש.

Bobcat Waste Expert

גרסאות ה-Waste Expert של בובקט מוצעות עם מבחר צמיגים ייעודיים ועמידים במיוחד בפני תקרים, חתכים ופגיעות מעצמים קשים וחדים; הלקוח יכול לבחור את סוג הצמיג המועדף על ידו מבין שלוש אפשרויות סטנדרטיות שבהיצע, כאשר מעבר לכך ניתן כמובן להתאים את כלל מגוון הצמיגים המתאימים למעמיסים טלסקופיים בסדר גודל שכזה. ההיצע הסטנדרטי לגרסאות ה-Waste Expert של בובקט כולל את ה-Michelin 460/70R24 BIBLOAD וה-Nokian 480/65R24 Tri Steel המותאמים לעבודה המשלבת על מצע קשה (בטון, אספלט) או על אדמה, בכלל זה רכה יותר או בוצית, ואת ה-Camso TLH 792S 13 R24 המלא (ללא אוויר), המיועד לתנאי קיצון קשים במיוחד.

Bobcat Waste Expert

כל המעמיסים הטלסקופיים אותם ניתן לקבל מעתה עם חבילת ה-Waste Expert מצוידים באותו מנוע דוסאן, המוצע בשתי רמות הספק לבחירה: 100 או 130 כ"ס, והעומד כמובן בתקינה האירופאית והאמריקאית העדכניות ביותר.  מעמיסים אלו מוצעים עם יכולות הרמה מרבית שבין 3.4 עד 4.3 טון ומאפשרים גובה הרמה מרבי של 6.5 עד 8.0 מטרים.

יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול