טויוטה AICHI

במות הרמה חדשות מטויוטה

טויוטה AICHI

טויוטה AICHI

טויוטה משיקה את הדור הבא של סדרת במות ההרמה החשמליות AICHI. מדובר בבמות המוצעות על בסיס תורן רב-שלבי מתרומם או זרועות מספריים. גרסאות הסדרה המחודשת מציעות גבהי הרמה של 3.5 ו-5.0 מטרים ובשלב ההשקה מדובר בשתי גרסאות שונות. לפיכך מייעדים בטויוטה את במות ההרמה החדשות "לכל משימה, אתר עבודה או מקום בו צריך היה סולמות הגבוהים משלושה מטרים"…

טויוטה AICHI

טויוטה AICHI

טויוטה מציינת כי בדור החדש של הבמות הושם דגש רב על הבטיחות למשתמשים ולסובבים אותם, כמו גם ליכולות הגישה והתמרון. בין יתר המכלולים והמערכות המוצעות עם במות אלו נמצא מערכת למניעת דרדור לאחור, אזעקת גובה, מערכת הפעלה מתקדמת הכוללת צג דיגיטלי עם חיבור לצורך דיאגנוסטיקה, ועוד.

טויוטה AICHI

טויוטה AICHI

כל הגרסאות החדשות מתוכננות לעבור בדלת ממוצעת, הודות לרוחב החיצוני של 76 ס"מ בלבד. הבמות מצוידות כסטנדרט בצמיגים מיוחדים המתיימרים שלא להותיר כל סימן על מצע קשה, בכדי להקל את העבודה במקומות פעילים, דוגמת קניונים, אולמות וכיו"ב.
כושר ההרמה אצל שתי הגרסאות עומד על 227 ק"ג בסל. זמן ההרמה עומד על 15 שניות בגרסה הנמוכה יותר גובה הרמה של 3.5 מ') בהשוואה ל-20 שניות בגרסת ה-5.0 מטרים. זמן ההורדה זהה אצל שתי הגרסאות ועומד על 18 שניות. משקל העבודה הוא 980 ו-1,030 ק"ג, בהתאמה.
ציוד ההרמה של טויוטה מיובא לארץ על ידי חברת יוניון רכב תעשייתי

טויוטה AICHI

טויוטה AICHI