יונדאי R35Z-9A

יונדאי: מיני-באגר 3.5 טון חדש

יונדאי R35Z-9A

יונדאי R35Z-9A

כשלוש שנים לאחר השקתו עובר המיני מחפר הקומפקטי של יונדאי – יונדאי R35Z-9A – רענון ושדרוג. מעתה יוצעו המיני מחפרים בקטגוריית המשקל של ה-3.5 טון האלו עם תוספות, שיפורים ושיפורים כסטנדרט, לאחר שביונדאי – על פי הצהרת החברה – יישמו אי אלו היזונים חוזרים, בקשות והצעות מלקוחות שעבדו עם הדגם הוותיק והיוצא של ה-R35Z-9A.

יונדאי R35Z-9A

יונדאי R35Z-9A

שיפור ראשון משמעותי מתייחס למנגנון החיבור ההידראולי המהיר בקצה הזרוע, שמעטה מסופק על ידי מומחית בתחום – Werk Brau. מערכת זו כוללת הן מנגנון חיבור וניתוק מכאני והן מערכת ברזים הידראולית תואמת, המבטיחים לאפשר ביצוע פעולות מעבר מכלי לכלי במהירות ובקלות רבה יותר מעד כה. כל יחידת הזרוע מחוברת לשלדת הכלי באופן מאסיבי וחזק מעד כה, מבטיחים ביונדאי, וניתן לצודד את הזרוע בבסיסה 75 מעלות שמאלה ו-50 מעלות ימינה. תכונות אלו משמעותיות בעיקר לעבודות סביב יסודות או יציקות אחרות, כפי שהתברר מניתוח צורכי רבים מלקוחות המוצר.

יונדאי R35Z-9A

יונדאי R35Z-9A

הזרוע עצמה חדשה אף היא, וכוללת מעתה תאורת LED מובנית וממוגנת במטרה לשפר את יכולת העבודה לאחר רדת החשיכה. הכף הסטנדרטית שופרה אף היא והיא מוצעת בנפח 107 ליטר. הכף כוללת מנגנון פירוק וחיבור חדש ונוח יותר לשיניים, עם שיניים חדשות אף הן, הבנויות משני חלקים. גם הלהב הקדמי לעיגון הוא חדש, בכלל זה העיצוב, התצורה וחיבורו אל שלדת הכלי.

יונדאי R35Z-9A

יונדאי R35Z-9A

מיונדאי נטען כי סך השיפורים מתיימרים להציע כלי המותאם טוב יותר לצורכי הלקוחות והמבטיח עלויות תפעול נמוכות יותר, בעיקר הודות ליעילות ולתפוקה המשופרות. יבואנית יונדאי לארץ היא חברת אפקו. לקבלת המפרט הטכני המלא של המיני מחפר ולהשוואה מול המתחרים – לחצו על התמונה למטה.