מלגזת שדה Maxilift

Maxilift – מעכשיו גם מלגזות שדה

מלגזת שדה Maxilift

מלגזת שדה Maxilift

המותג Maxilift, מבית Hangcha Engineering Machinery הסינית, מיובא לארץ מזה כעשור על ידי חברת דוד צ'פניק ובניו מראשל"צ, ונודע בשוק המקומי כמותג מלגזות ומלגזוני דיזל וחשמל. עתה הוחל בייבוא מלגזות שדה מבית Maxilift המיועדות לעבודות העמסה ופריקה בתנאי שטח קשים יותר, בתחומי החקלאות, התעשייה, הבניין, הפיתוח וכיו"ב.
מלגזות השדה הראשונות מתוצרת Maxilift המוצעות בארץ הן בעלות כושר הרמה של 2.5 ו-3.0 טון; גובה ההרמה המרבי עומד על 3.0 עד 6.0 מ', תלוי בגרסה ובסוג התורן. לשתי המלגזות הינע כפול ומנוע קמינס בעל 4 צילינדרים ובנפח 2.8 ליטר המציע בשתי הגרסאות הספק מרבי של 50 כ"ס. מרווח הגחון המינימלי הוא 29 ס"מ. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות תיבת Powershift. המפרט הטכני כולל בין היתר בלמים טבולים בשמן, תאורת LED ועוד. שתי גרסאות מלגזות השדה החדשות מוצעות רק עם עמדת מפעיל פתוחה – עם גגון ומסגרת הגנה בפני התהפכות.

מלגזת שדה Maxilift

מלגזת שדה Maxilift

עבור היבואנית מדובר בהרחבת היצע מלגזות השדה שלה בישראל, כאשר מזה שנים היא מייבאת ומשווקת בארץ את מלגזות השדה של מניטו הצרפתייה. מהחברה נמסר כי לא מדובר בתחרות מבית, אלא בהרחבת ההיצע לציוד זול ותחרותי יותר, עבור לקוחות הנדרשים לעבוד עם מלגזות שדה בתנאים פחות תובעניים.