מלגזה קלארק מסדרה S

דור מלגזות חדש מ-Clark

מלגזה קלארק מסדרה S

מלגזה קלארק מסדרה S

יצרנית המלגזות האמריקאית קלארק (Clark, בבעלות קוריאנית) חושפת סדרת מלגזות עם מנועי בעירה פנימית חדשה בשם 'סדרה S'. במקביל לחשיפתה הודיעה החברה על התחלת שיווקה באמצעות סוכני המותג ברחבי העולם. סדרה S מוקדשת על ידי קלארק לציון 100 שנים לייצור המלגזה הראשונה מתוצרת קלארק, ב-1917.
בקלארק מדגישים כי סדרה S החדשה פותחה מן המסד תוך הישענות על היזון חוזר, הצעות והערות שהתקבלו והצטברו מלקוחות ברחבי העולם. השקתה מגיעה לאחר תקופה ארוכה של מבחנים וניסויים בכמה אתרים ברחבי העולם, מבטיחים בקלארק. הסדרה החדשה מוצעת בקטגוריות ההרמה הפופולריות של 2.0 עד 3.5 טון והיא מתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת חדשה המתיימרת להעמיד סדרה זו בחזית התחום.

מלגזה קלארק מסדרה S

מלגזה קלארק מסדרה S

מעבר לעיצוב החיצוני החדש, כפי שניתן לראות, הושקע רבות בהנדסת אנוש וידידותיות למשתמש – הן למפעיל והן לאנשי השירות והתחזוקה. הכיסא החדש מבטיח נוחות גם לאחר שעות ארוכות של ישיבה. סביבת המפעיל כוללת מרכז מידע (צג) חדש, עם פונקציות חדשות רבות, בכלל זה של דיאגנוסטיקה ומעקב אחר תקלות.
היצע סדרה S החדשה כולל גרסאות דיזל או גז, מרכב ארוך או מרכב קצר. המנועים מסופקים על ידי איסוזו ופורד (62-70 כ"ס). יבואנית קלארק לארץ היא חברת מטרו.

מלגזה קלארק מסדרה S

מלגזה קלארק מסדרה S