כיסאות משופרים מ-Grammer

גראמר Actimo Evolution

גראמר Actimo Evolution

מומחית הכיסאות והמושבים לרכב הגרמנייה גראמר (Grammer) משיקה דורות חדשים לסדרות הכיסאות Maximo Evolution (לטרקטורים ומיכון חקלאי) ו-Actimo Evolution (לציוד מכני הנדסי). מדובר בכיסאות המותקנים כסטנדרט אצל אי אלו יצרניות בתחום, כמו גם ככיסאות להתקנה עצמאית או מאוחרת יותר על ציוד. למרות השינויים בעיצוב ובמראה החיצוני, עיקר השינויים הם מבניים ומתמקדים בשיפור הנוחות עבור המפעיל, בעיקר לאורך זמן ובשהייה ממושכת בקבינה.
צמד הכיסאות החדשים מקבל חלק עליון (משענת כתפיים וראש) חדש לגמרי, פרי תכנון עדכני המבטיח אחיזה טובה מתמיד. כמו כן מוצעת מעתה משענת ידיים פניאומטית לטובת נוחות גבוהה יותר בהתאמה למבנה המפעיל, גם כאן במטרה להציע שיפור משמעותי ברמת הנוחות וביכולת האחיזה הצידית. שיפור נוסף מתייחס לחימום ולקירור המובנה במושבים, אשר על פי הצהרות גראמר מתיימר להציע יכולות התמודדות חזרות תקדים עם תנאי חום וזיעה, הודות למערכת מיוחדת של שכבות המבטיחה פני מושב יבשים בכל מצב. בגראמר טוענים כי יעילות מערכת החימום/קירור המובנית השתפרה בלא פחות מ-40% ביחס למה שהוצע בכיסאות אלו עד כה.
כל אמצעי התפעול של הכיסאות – מנופים, מתגים וידיות – ממוקמים מחדש, ומחולקים לשתי קבוצות לפי חשיבותם: אלו בהם משתמש הפעיל יותר, ממוקמים בולט יותר עם גישה נוחה יותר לתפעולם, בעוד שמתגי הכוונון העדים ואלו בהם משתמשים פחות – ממוקמים באופן שיפריעו ויבלטו פחות.
נציגת גראמר בישראל היא חברת מ.נ. מערכות לתחבורה ולתעשייה מעמק חפר

גראמר Maximo Evolution

גראמר Maximo Evolution