מהדק אדמה חשמלי-נטען

וואקר ניוסון הגרמנייה תחשוף מהדק אדמה חשמלי חדש, במסגרת היצע הציוד החשמלי-נטען מתוצרתה, המהווה נדבך חשוב יותר ויותר בפורטפוליו של המותג. החשיפה הרשמית תיערך במסגרת תערוכת Intermat בפריז באפריל הקרוב. מהדק האדמה החשמלי הנטען מכונה AP1850e והוא מיועד לענות לדרישה הולכת וגוברת לציוד מכני הנדסי וכלי עבודה נקיים מפליטת מזהמים והמרעישים הרבה פחות מהמוכר מציוד המונע במנועי בעירה פנימית.

מהדק אדמה וואקר ניוסון AP1850e

מהדק אדמה חשמלי נטען וואקר ניוסון AP1850e

וואקר ניוסון AP1850e החדש מצטרף לצמד מהדקי הרגל החשמליים הנטענים הוותיק יותר של היצרנית – ה-AS30e וה-AS50e והוא מצוייד באותו המטען והסוללות כמוהם.
וואקר יונסון לא מפרסמת מפרט טכני בשלב זה – גודל, משקל וביצועים – אך על פי הצהרת היצרנית, וככל הידוע לנו מדובר במהדק האדמה הראשון בשוק הפועל על טהרת החשמל, ושהינו נטען, דהיינו – אינו זקוק לחיבור למקור חשמל בזמן העבודה, וכמובן שאינו פולט מזהמים; מכאן קל להבין את הפוטנציאל של מוצר כזה עבור קבלנים ועובדים במקומות סגורים, בין איזורים מיושבים, באתרים הרגישים לרעש וכיו"ב. וואקר ניוסון כן פרסמה את זמן העבודה הרציף בין הטעינות, העומד ב-AP1850e על שעה אחת.
בוואקר ניוסון מדווחים כי מיד לאחר החשיפה במסגרת תערוכת Intermat דנן, יוחל בשיווק ובמכירת ה-AP1850e החשמלי הנטען, מן הסתם לאחר שהמפרט הטכני המלא יפורסם, כמו גם המחיר. יבואנית וואקר ניוסון לארץ היא חברת דובי וייס מקיבוץ לוחמי הגטאות.