מיכל לאיסוף שמן Arnold

איסוף שמן: למוסך ובשטח

מיכל לאיסוף שמן Arnold

מיכל לאיסוף שמן Arnold

לא פעם נתקלים הן חובבים והן מקצוענים המטפלים בציוד קטן יותר או בתנאי עבודה קשים בצורך לאסוף שמן משומש מהמנוע או כל נוזל אחר, שיש לרוקנו במסודר ולדאוג שלא יגיע אל האדמה. כאשר מדובר במוסך גדול או בציוד גדול, מוצעים לא מעט מיכלי איסוף גדולי נפח לשם כך. הבעיה היא בציוד קטן יותר (גנרטורים, מכסחות, כלי רכב קלים, טרקטורון, מיני מעמיס וכיו"ב), שמן הסתם מציע ממדים קומפקטיים יותר, פתח ריקון השמן קרוב יותר אל הקרקע ובקיצור – הוא דורש מיכל קומפקטי, שטוח ונייד יותר. אז במקום אלתורים שונים ממיכלים חתוכים, פחים או כל כלי קיבול ארעי אחר מוצע עתה מיכל מקצועי, ייעודי ובטוח לשימוש עבור איסוף השמן או כל נוזל אחר באופן נקי, ללא דליפה או לכלוך.

מיכל לאיסוף שמן Arnold

מיכל לאיסוף שמן Arnold

ארנולד הגרמנייה (Arnold) מתמחית בין היתר בייצור מיכלים לשימוש מקצועי, ולא מזמן סיפרנו לכם על הג'ריקן אותו החלה יבואנית המותג לשווק בארץ. עתה מצטרף להיצע מיכל מקצועי לאיסוף שמן שתוכנן לשם כך, והמתיימר להפוך משימה זו – בכל תנאי ומצב – לפשוטה, קלה ונקייה. המיכל תוכנן לאחיזה נוחה ומבנהו הפחוס נועד לאפשר הכנסתו מתחת לרכב או לאלמנט עליו אנו עובדים בקלות, גם כאשר המרווח צר במיוחד; גובה המיכל הוא 14 ס"מ, רוחבו 30 ס"מ ואורכו 44 ס"מ. הקיבולת עומדת על 6.0 ליטרים ולאחר איסוף השמן – במידה והוא אינו מרוקן מייד – מובטחת אטימות מלאה באמצעות פקקים מאסיביים הכוללים טבעת גומי. המיכל שוקל 650 גרם, הוא עשוי פלסטיק עמיד ועבה, והוא מתיימר לעמוד בפני מכות, מעיכות, נפילות ופגיעות נוספות – ללא חשש מהיסדקות, שבירה או קרעים. מיכל איסוף השמן של ארנולד עומד בתקנים האירופאיים והאמריקאיים המחמירים ביותר.

מיכל לאיסוף שמן Arnold

מיכל לאיסוף שמן Arnold

מיכל האיסוף מיועד למוסכים – ככלי קומפקטי ונייד, לסככות בקיבוצים או במשקים, לחצרות עסקים הקשורים לרכב כבד, צמ"ה, מלגזות וכיו"ב, גננים, מוסכי טרקטורונים, רכבי UTV ואופנועים וכמובן לחובבי רכב, טרקטורים או אופנועים העוסקים בשיפוץ.
מחיר המיכל עומד על 95.5 שקלים (לפני מע"מ). פרטים נוספים ניתן לקבל בחברת דנאור רון ממושב גן חיים שבשרון, בטל' 1-700-700-940

מיכל לאיסוף שמן Arnold

מיכל לאיסוף שמן Arnold