קטרפילר 6015B

עוד מיוחדים מקטרפילר

קטרפילר 6015B

קטרפילר 6015B

קטרפילר מרחיבה את היצע האופציות של בסיסי מחפרים הידראוליים לשימושים מיוחדים. הכוונה היא ל'מחפרים' ללא מערכת הזרוע והכף, ולפיכך מאפשרים התקנת מערכות ומנגנונים מיוחדים על ידי הלקוח, במשימות וסוגי אפליקציות הדורשות בסיס של מחפר הידראולי כבד.
הרחבת ההיצע מתייחסת לבסיסי באגרים במשקלי 100+ טון וכפועל יוצא מוצעים מעתה הדגמים קטרפילר 6015B וקטרפילר 6090 בתצורה חסרה, קרי: ללא מערכת הזרוע והכף. טווח יחידות הכוח איתן מסופקים כלים אלו מתחיל ב-813 ומגיע לכדי 4,500 כ"ס.
קטרפילר הודיעה כי הכלים החדשים, נטולי הזרוע והכף, מוצעים מעתה על ידי סוכני קטרפילר ברחבי העולם כ"פלטפורמות קשוחות, עמידות ורבות עוצמה" לציוד מתחבר מגוון. בין היתר מכוונים בקטרפילר לעבודות בנמלים, מספנות, בניית מזחים, חפירות מיוחדות, חציבת אגרגטים, טיפול בחומרי גלם שונים, מחזור והריסה. הציוד הניתן לחיבור לכלים החדשים של קטרפילר יכול להיות מופעל באמצעות כוח החשמל או כוח הידראולי, כאשר הכלים מגיעים מוכנים לשתי האופציות, וניתן להסב אותם משימוש אחד למשנהו בקלות.
בקטרפילר מדגישים כי היצע חדש זה של כלים המיועדים לשמש כבסיס לאפליקציות מיוחדות חוסך כמובן מהלקוח רכישת כלי שלם, על מערכת הזרוע והכף היקרה והמסורבלת שלו, כאשר לא פעם אין בה כלל צורך. "כלים כבדים אלו מרחיבים את הפוטנציאל לעבודות מיוחדות וספציפיות בהיקפים גדולים – עדיין תוך הענקת עוצמה נדרשת, יציבות ראויה ותפוקה גבוהה ביותר", מסכמים את הידיעה בקטרפילר.
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.