מעמיס אופני שפר 6680Z

מעמיס קומפקטי מ-Schäffer

מעמיס אופני שפר 6680Z

מעמיס אופני שפר 6680Z

שפר (Schäffer) הגרמנייה תציג החודש בגרמניה את השפר 6680 Z החדש, מעמיס אופני קומפקטי המיועד למגוון עבודות בתחומי התשתיות, עבודות העפר, הבניין, הסלילה, החקלאות ועוד. יצרנית המעמיסים הקומפקטיים מדווחת בשלב זה כי מדובר במעמיס בקטגוריית ה-5.0 טונות המוצע עם כפות סטנדרטיות בנפחים 0.8 עד 1.2 מ"ק, לבחירה.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

המנוע הוא טורבו-דיזל המגיע מדויץ והוא מייצר 75 כ"ס תוך עמידה בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר באירופה כיום. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית, המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של עד 35 קמ"ש. מערכת זו מגובה במנגנון חלוקת כוח בין הסרנים, המתפקד כמעין בקרת אחיזה, לטובת אחיזה מיטבית גם בתנאי מצע חלקים ורטובים.

מעמיס אופני שפר 6680Z

מעמיס אופני שפר 6680Z

תא המפעיל הסטנדרטי הוא מדגם SCV של היצרנית שהנו התא הנמוך יותר, המותאם לעבודה הכוללת גם כניסה תחת סככות או גגות מונמכים. באופציה ניתן להזמין תא מפעיל גבוה יותר, לטובת שיפור המרווח ושטח השמשות עבור המפעיל, כאשר העבודה אינה מוגבלת בגובה.
לשפר 6680 Z החדש משקל עבודה של 5,100 ק"ג בקירוב, יכולת הרמה של 3,325 ק"ג וזרועות הרמה בתצורת Z. יודגש עוד כי מנגנון ההרמה כמו גם הציר הפרקי כוללים מערכות מיסבים סגורות, כך שאינם דורשים תחזוקה. גובה ההרמה המרבי בציר הכף הוא 340 ס"מ. כאשר מדובר במזלג, הגובה המרבי להרמת משטחים הוא 322 ס"מ. רדיוס הסיבוב הפנימי הוא 175 ס"מ בלבד.