פטיש חציבה הידראולי ג'ון דיר

פטישים הידראוליים מג'ון דיר

פטיש חציבה הידראולי ג'ון דיר

פטיש חציבה הידראולי ג'ון דיר


אגף ציוד מכני הנדסי בג'ון דיר משיק ארבעה פטישים הידראוליים חדשים המיועדים להתחבר ליעים אופניים/מיני מעמיסים. הפטישים החדשים מותאמים לסדרות המיני מעמיסים E ו-G כמו גם סדרת המיני מחפרים G של היצרנית. בנוסף מותאמים הפטישים החדשים להתקנה על רוב הציוד המקביל מתוצרת מתחרה בשוק. בג'ון דיר מדגישים כי השקת הדגמים החדשים היא חלק ממגמת הרחבת היצע הציוד הנלווה והמתחבר של היצרנית בתחומי הצמ"ה, במטרה להרחיב את האפשרויות המוצעות ללקוחותיה ולאפשר לסוכניה להציע one stop shop ללקוחותיהם.
הפטישים הידראוליים החדשים – HH20C, HH40C, HH60C ו-HH80C מתיימרים להציע שיפור דרמטי בביצועים וביכולות בהשוואה להיצע הפטישים העדכני של ג'ון דיר, עם הבטחה לכפול ואף פי שלוש הלימות לדקה ועוצמות הלימה גבוהות משמעותית. בג'ון דיר טוענים כי מדובר בפטישים ההידראוליים המהירים ביותר בשוק כיום, בקטגוריית המשקל והעוצמה שלהם.
פטיש חציבה הידראולי ג'ון דיר

פטיש חציבה הידראולי ג'ון דיר


הפטישים ההידראוליים החדשים מציעים את השיפור בביצועים יחד עם הבטחה לאמינות גבוהה יותר ועמידות משופרת לאורך זמן בין היתר הודות לתכנון מחדש שעיקרו שימוש בכ-30% פחות חלקים, שיטת חיבור וניתוק חדשה מהירה בהרבה וזמן שפוץ ופירוק כללי שצמח מכ-8 שעות עבודה לשעה אחת. בנוסף טופל גם נושא התחזוקה השוטפת כאשר בפטישים ההידראוליים החדשים נדרש גירוז רק בכל שעתיים וטיפול בכל 1,000 שעות. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם.