HAZET 600 Lg

Heavy Duty מ-Hazet (וידאו)

האצט הגרמנייה (Hazet) מייצרת כלי עבודה מאז 1868 ונמצאת עד היום בידי המשפחה המייסדת. עם השנים הפך המותג לאחד המובילים בתחום כלי העבודה בכלל, כלי העבודה לתעשיית הרכב בפרט, עם ליין מוצרים הידוע באיכותו, רמת הדיוק הגבוהה שלו ואמינותו לאורך השנים.
זה עתה משיקה החברה סט חדש של מפתחות 'רינג-פתוח' הכולל 8 מפתחות תחת השם 600 Lg/8; למרות המראה הסטנדרטי מבהירים ב-Hazet כי מדובר במפתחות Heavy Duty של ממש, המיועדים לנדרשים לכלי עבודה בתנאים קשים אם לא קיצוניים, שאף חוטאים פה ושם בהענקת מכת פטיש או שימוש בכוח מופרז עם כלי העבודה שלהם…

HAZET 600 Lg

סט מפתחות רינג-פתוח HAZET 600 Lg

הסט מוצע בשלב ההשקה במידות מילימטריות, וכולל את הגדלים הבאים: 10, 13, 14, 17, 19, 24 ו-32 מ"מ כאשר גם תוספת האורך של 25% ויותר בהשוואה לסטנדרט במידות אלו אינם העיקר כאן. אנשי היצרנית הגרמנייה טוענים כי המפתחות עשויים תרכובת פלדה מיוחדת העמידה והחזקה פי 2.5 (!) מתקני ה-DIN המחמירים ביותר הנדרשים בציוד שכזה. זו גם הסיבה להארכת המפתחות, שכן גם המומנט הנוסף המתקבל בתוצאה מכך עוד רחוק מלהגיע לכדי מלוא הפוטנציאל של המפתח. "עם סט המפתחות החדש 600 Lg/8 אני מאפשרים הרבה יותר ביצועים תוך פחות מאמץ; פחות אנרגיה ליותר מומנט".
בהאצט מציינים כי כמו כל הציוד שלהם כך גם סט המפתחות פותח, נוסה ומיוצר במפעל החברה ברמשייד שבגרמניה (Remscheid), והוא מתבסס על פרופיל המפתחות הייחודי המכונה T שהנו פטנט רשום של Hazet. חוזקם החריג של המפתחות מאפשר מבנה צר המקל על הגישה גם למקומות נסתרים ומוגבלי-גישה. כמו כן, מוסיפים אנשי היצרנית, החוזק מונע פציעות המתרחשות כאשר כלי עבודה שכאלו נשברים לפתע כתוצאה מעומס יתר, הודות לרמת החוזק המיוחדת של המפתחות דנן; סוג הפלדה ממנו עשויים המפתחות מהסט החדש גורם להתכופפות המתכת – אם בכלל – כאשר העומס גדול מדי, ורק בשלב קיצוני לשבירה. כך גם אם נעשה שימוש חריג ומוגזם במפתח – מקבל המשתמש "סימן אזהרה" לפני הקריסה.