פסי האטה לכל תנאי

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

אחד הגורמים המשפיעים על כמותן וחומרתן של תאונות דרכים הנו מהירות הנסיעה של כלי הרכב בקטע דרך נתון. על פי ניסיון אנשי חברת ASprod המתמחה באביזרי בטיחות בדרכים, כמו גם מספר רב של חברות מקומיות העושות שימוש ברכב כבד באזורי תפעול והנמנות על לקוחות החברה, מהירות הנסיעה מהווה גורם המשפיע גם על כמות וחומרת תאונות דרכים בהן מעורב רכב כבד באיזורי תפעול.

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

על-פי אנשי חברת ASprod, מסתבר כי פסי האטה הנם אמצעי יעיל להגבלת מהירות הנסיעה באזורים אלה אולם הבעיה היא שמרבית פסי ההאטה המוכנים מרוטשים ונקרעים תוך זמן קצר ע"י אותם כלי רכב כבדים והופכים ללא שמישים.
חברת ASprod משווקת פסי האטה עמידים במיוחד מחומרים טרמו-פלסטיים המתאמים לסביבת עבודה הכוללת גם כלים כבדים במיוחד כגון, מערבלי בטון, טרקטורים, כלי צמ"ה, מלגזות ועוד. חומרים טרמו-פלסטיים הנם חומרים על בסיס פלסטיק כאשר המוצר עצמו מיוצר בתהליך של הזרקה בלחץ, קרי: חימום הפלסטיק והזרקתו בלחץ גבוה לתוך תבנית. מרבית המוצרים המקבילים עשויים גומי ממוחזר, חומר המתאים פחות למשקלים כבדים היות והוא רך, נדחס ואף נקרע תחת עומסים כבדים. כל עוד כלי הרכב מצויד בגלגלים ולא בזחלים, אין מגבלה למשקל אותו פס ההאטה מפלסטיק יכול לשאת.
בשונה מפסי האטה מודולאריים אחרים (הניתנים לפירוק והחלפה) העשויים גומי ממוחזר הנדחסים / מתעוותים ומתנתקים ממקומם, פסי האטה מפלסטיק המשווקים ע"י ASprod שורדים גם תחת עומסים כבדים במיוחד, זאת הודות לחומר גלם איכותי ואביזרי עיגון לקרקע ייעודיים המתאמים למשטחי בטון או אספלט.

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

מחצבות ומפעלי חברת רדימיקס בהם נעים מערבלי בטון וכלים כבדים מאוד נוספים, תחנת החשמל המונעת בגז במישור רותם ומפעלי בטון של חברת הנסון הם רק חלק מתוך המפעלים "הכבדים" העושים שימוש בפסי האטה מפלסטיק. שימוש בפסי האטה באתרי עבודה הוכח כיעיל ביותר לצורך הפחתת מהירות כלי הרכב וציוד מכני הנדסי והגברת הבטיחות באתר. פסי ההאטה יועדו אמנם במקור בעיקר לחניונים, אולם בעקבות הניסיון הטוב עם המוצר ותגובות הלקוחות החליטה החברה המיבאת להרחיב את השיווק וההפצה שלו. קציני בטיחות רבים שהבינו את האפשרות והיתרון שמוצר זה, אשר עד כה לא היה זמין להם, ממהרים להזמינו עבור השטחים שבאחריותם, מציינים בחברת ASprod.

פסי האטה של חברת ASprod

פסי האטה של חברת ASprod

לדברי אנשי החברה, במלאי מגוון רב של פסי האטה מפלסטיק במידות וחתכים שונים, מהם ניתן לבחור, בהתאם לסוג כלי הרכב הנעים בשטח ומהירות הנסיעה הרצויה באתר.
בנוסף, עקב עמידותם היוצאת דופן של פסי האטה מפלסטיק, ניתן לעשות בהם שימוש גם לצורך הפרדת נתיבים וסימון שבילים, במקומות בהם סימון וצביעת פסים סטנדרטיים לא בולטים מספיק ונשחקים תחת עומס התנועה בשטח.