Hyster Spacesaver חדשות ל-2015

Hyster S2.5FT Spacesaver

Hyster S2.5FT Spacesaver

יצרנית המלגזות האמריקאית הייסטר (Hyster) מרחיבה את סדרת מלגזות ה-Spacesaver שלה עם דגם חדש: הייסטר S2.5FT. סדרה זו כוללת מלגזות במשקלי עבודה הנעים מ-2.0 ועד 7.0 טון והמיועדות לפעול באזורים צפופים, בעיקר במחסנים גדולים, בהם ניתן לתפקד רק בממדים קומפקטיים, ויחד עם זאת להציע יכולות הרמה גבוהות ואפשרויות העמסה לגובה רב. "מקום מהווה בעיה עבור מנהלי בתי אחסנה ומחסנים רבים – בעיקר סביב העונות החמות בכל מגזר וענף" מסביר דוויד רוול, מנהל השיוווק בהייסטר. "שיפרנו ושדרגנו את ההיצע בקטגוריה של המלגזות במשקל 2.0-3.0 טון עם דגם חדש שמציע יכולות הרמה וביצועים כשל מלגזות מקבילות בהספקיהן, אך הגדולות בממדיהן באופן מובהק". המלגזה החדשה היא ברוחב של קצת מעבר למטר ומציעה יכולות עבודה ותמרון במעברים ברוחב 3.6 מ' בלבד. אנשי היצרנית טוענים כי בממדיה היא דומה יותר למלגזת 1.8 טון מאשר למלגזות 2.0-3.0 טון, אך ביצועיה דומים לאלו האחרונות.
הייסטר S2.5FT החדשה נעה על גלגלי גומי מלא, מצוידת במנוע קובוטה 2.5 ליטר השותה גז נוזלי והמתיימר להציע את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום, עם הבטחה להיות "חזק יותר, חסכוני ושקט יותר ביחס למנועי LPG (גז מעובה) מקבילים בשוק", טוענים אצל הייסטר. המנוע כולל מערכת בקרה ושליטה ממוחשבת המיועדת לדאוג להעברת כוח חלקה ונטולת מכות או השהיות אל הגלגלים, במטרה לאפשר מיצוי הכוח והיכולות גם בתנאי דוחק וצפיפות, תוך שליטה מרבית של המפעיל בכלי.
בהייסטר שדרגו ושיפרו את יחידת ה'בום' ב-S2.5FT החדשה על ידי הגברת מהירות העלייה והירידה ועיצוב ומיקום שונה של קורות יחידת ההרמה לטובת שיפור שדה הראיה.
"העיצוב הקומפקטי יחד עם היכולות הגבוהות של המלגזה" מדגישים בהייסטר, "מאפשרים לאחסן יותר סחורה על אותו השטח, הודות למעברים הצרים יותר עמם מסוגלת מלגזה חדשה זו להתמודד".