מיני מחפרון חדש ליונדאי

יונדאי משיקה במסגרת תערוכת BAUMA שבגרמניה את מיני המחפרון החדש R25Z-9A בקטגוריית ה-2.6 טון שתוכנן במיוחד לתפקד במקומות צרים ומוגבלים לתנועה. למיני מחפרון החדש מנוע מיצובישי העומד בתקני Tier IV והוא מוצע כסטנדרט עם כף בנפח 70 ליטר, להב הידראולי וזחלי גומי.

מיני מחפרון יונדאי R25Z-9A

מיני מחפרון יונדאי R25Z-9A


ממדי ה-R25Z-9A אומרים אורך של 403 ס"מ, רוחב של 150 ס"מ וגובה של 250 ס"מ. זחלי הגומי הסטנדרטיים מגיעים ברוחב 25 ס"מ. עומק החפירה המרבי עומד על 242 ס"מ ואורך ה'בום' הוא 448 ס"מ – נתונים שביונדאי טוענים כי הם הטובים בקטגוריה.
לכלי החדש תא מפעיל הכולל דוושות מתקפלות, מושב חדש, 'ג'ויסטיק' הניתן לכוונון רמת הרגישות, תאי אחסון ובידוד יעיל במיוחד נגד רעשים, כהבטחת יונדאי; רמת הרעש בגובה ראש המפעיל כאשר התא סגור עומדת על 82db ומבחוץ הרעש עומד על 94db בלבד. לוח המחוונים חדש אף הוא ביונדאי R25Z-9A וכולל תצוגה ברורה ובולטת של מד הדלק, שעון שע"מ וטמפרטורת מים.
מיני מחפרון יונדאי R25Z-9A

מיני מחפרון יונדאי R25Z-9A


לטובת תחזוקה נוחה ובמחשבה על הטיפול בכלי רוכזו כל נקודות הביקורת (מים, שמנים וכיו"ב) באותו האזור, למניעת בזבוז זמן בגישה למקום שונה בכל פעם. כל הדלתות והמכסים נפתחים לרווחה ובקלות – למען אותה המטרה. מסנן האוויר נועד לשרוד זמן רב ולכן עשוי פלסטיק קשיח. מסנני השמן ההידראולי מיועדים אף הם לחסוך בזמן ועלויות התחזוקה ונדרש להחליפם מדי 1,000 שעות. את השמן ההידראולי עצמו די להחליף מדי 5,000 שע"מ. גירוז יש לבצע מדי 250 שעות (שמקום 50 שעות בדגם הקודם).
לקבלת פרטים נוספים אודות המיני מחפרון החדש של יונדאי ניתן לפנות ליבואן בלחיצה כאן