JCB לענף המחזור

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

בימים אלו מציגה JCB הבריטית במסגרת תערוכת המחזור הגדולה IFAT הנערכת במינכן, גרמניה, ליין כלים חדש שתוכנן ומיועד לתפקד בענפי המחזור, הטיפול באשפה והטיפול בחומרי גלם. מדובר בציוד סטנדרטי שעובר התאמות נדרשות במפעלי JCB, כפי שדורשים תחומי העבודה אליהם מיועד כל סוג של ציוד. בסה"כ כולל ליין הציוד המיוחד לתעשיית המחזור כ-35 דגמים שונים – כולם מותאמים כאמור לייעודם החדש באמצעות שיפורים, תוספות והתאמות שונות. ולעיקר החדשות בתחום:

מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי. 560-80 Wastemaster

מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי. 560-80 Wastemaster

מעמיס טלסקופי 560-80 Wastemaster: דגם חדש של מעמיס טלסקופי המציע את כושר ההעמסה הגבוה בהיצע JCB עם יכולת הרמה בכף של עד 6.0 טון וגובה הרמה מרבי של 8.0 מ'. ב-JCB מציינים את כוח הפריצה הגדול של הכלי ואת המבנה המאפיין של הכלי, המציע הודות לעיגון ה'בום' הנמוך שדה ראיה מלא סביב יחד עם יכולת לתפקד גם במקומות מקורים ונמוכים. כלי זה מוצע כסטנדרט עם גלגלי גומי מיוחדים ללא אוויר, בכדי להיות מסוגל לנוע על פני כל סוג משטח.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי. 437HT Wastemaster

מעמיס אופני ג'י.סי.בי. 437HT Wastemaster

מעמיס אופני 437HT Wastemaster: נציג לדור העדכני של המעמיסים האופניים של JCB. במסגרת התאמתו לתחומי המחזור והאשפה מוצע מעמיס זה בגרסת ה-Wastemaster עם גלגלים העשויים גומי מלא ומגוון כפות-ענק לבחירה. מנוע קאמינס בנפח 6.7 ליטר עדכני העומד בתקני Tier 4 מציע כאן – בשילוב תיבת הילוכים "חסכונית" המוצעת כאופציה – חיסכון של כ-12% בצריכת הדלק לעומת הדגם הקודם – ה-436HT, מבטיחים הבריטים. עוד מודגש נושא הטיפולים והתחזוקה שהפך כאן לנוח וקל מבעבר ולזול יותר. כל מעמיסי ה-Wastemaster של JCB מוצעים עם שני אורכי זרועות לבחירה – סטנדרטי וגבוה במיוחד.

מחפרון ג'י.סי.בי. 5CX Wastemaster

מחפרון ג'י.סי.בי. 5CX Wastemaster

מחפרון 5CX Wastemaster: כלי המיועד לעסקי מחזור בקנה מידה קטן יותר מאלו הנדרשים לעבוד עם מעמיס טלסקופי או מעמיס אופני. מבוסס על המחפרון 5CX המתאפיין ב-4 גלגלים זהים בגודלם, כאשר כאן מותקנים גלגלים מיוחדים העמידים בפני תקרים, הארכה והגבהה של זרועות הקיבוע ההידראוליות מסביב ומגוון אביזרים נלווים המתחברים למחפרון, לבחירת הרוכש (בתשלום).

מיני מעמיס ג'י.סי.בי. Teletruk

מיני מעמיס ג'י.סי.בי. Teletruk

מיני מעמיס Teletruk: המעמיס הקומפקטי הייחודי של JCB, המתאפיין בתצורה הייחודית בה ה'בום' הטלסקופי המאסיבי ממוקם מימין לתא המפעיל מוצע גם כגרסת 2014 כמעט ללא שינויים, למעט שיפור קל בתפעול ובחלון הקדמי.

יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.