עוד מעמיסים קומפקטיים לג'ון דיר

ענקית המיכון החקלאי והצמ"ה האמריקאית מוסיפה שלושה מעמיסים קומפקטיים מתקדמים להיצע

ג'ון דיר האמריקאית מרחיבה את היצע המעמיסים הקומפקטיים הפירקיים שלה (5.5-9.0 טון בקירוב) עם שלושה דגמים חדשים, כולם תחת הסימול P-Tier.

ג'ון דיר 244 P-Tier הוא הבסיסי בהיצע החדש; משקל העבודה שלו כ-5.6 טון, הוא מוצע עם כפות בנפח 0.8-1.1 מ"ק ובמנוע יאנמר 4-צילינדרי בנפח 3.3 ליטר המציע 71 כ"ס. העברת הכוח היא הידרוסטטית.

ג'ון דיר 324 P-Tier הוא מעמיס אופני השוקל 6.4 טון מוכן לעבודה, הוא מוצע עם כפות בנפח 0.8-1.6 מ"ק ומנועו זהה למנוע ה-244: יאנמר עם 71 כ"ס.

החזק והכבד בהיצע החדש הוא הג'ון דיר 344 P-Tier השוקל כ-8.9 טון והמוצע עם כפות בנפח 1.5-2.0 מ"ק. לכלי זה מנוע ג'ון דיר PowerTech 4-צילינדרי בנפח 4.5 ליטר המייצר 103 כ"ס מרביים. גם כאן העברת הכוח היא הידרוסטטית.

בכל המעמיסים ניתן לנעול נעילה מלאה את הדיפרנציאל הקדמי. בכולם מוצעת מערכת היגוי המכונה Articulation Plus המשלבת בין צידוד של שני חלקי המעמיס עד לזווית של 30 מעלות בתוספת אפשרות צידוד של הגלגלים האחוריים עד 10 מעלות. מערכת זו מתיימרת להציע למעמיסים הקומפקטיים יכולת תמרון חסרת תקדים, גם במקומות צרים וסביב למכשולים.

מכאן שמעמיסים חדשים אלו מיועדים ללקוחות המחפשים כלים זריזים למגוון משימות, בפרט כאשר הסביבה מקשה על תנועה חופשית ונדרשת זריזות ויכולת תמרון. מעמיסים אלו מיועדים למגזרי התעשייה, הבניין, הסלילה, מגוון עבודות אורבניות, עבודות פיתוח נוף וסביבה וכמובן – למגזר החקלאי, בכלל זה עבודה במבנים מקורים ובין מבנים, ובשדה.

כלים אלו מבוססים על המעמיסים הקומפקטיים מסדרה L אך מציעים אבזור נוסף, בכלל זה מערכת בקרת נסיעה (ride control – ממזערת מכות וטלטלות של הכף, ומתפקדת כמעין משכך זעזועים) כסטנדרט, ואופציה לקבל מאוורר קירור עם היפוך כיוון אוטומטי, במיוחד לעבודה במקומות עם הרבה אבק או מוץ, בסביבה חקלאית, מערכת עזר לחיבור כלים לזרועות, נעילת מצערת למצב זחילה ועוד.

יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם