דור חדש למעמיסי ג'ון דיר

בעקבות ההחלטה להתחיל לייבא את הצמ"ה של ג'ון דיר גם לארץ, הופכים מעמיסים חדשים של המותג לרלוונטים גם עבורנו. היכנסו לעדכונים

ג'ון דיר 844L

ג'ון דיר מחליפה את מעמיסי ה-25-35 טון שלה מסדרה K בדור חדש – מתקדם, נקי, חזק וחסכוני יותר, המשוייך לסדרה L. מדובר במעמיסים ג'ון דיר 744L המחליף את ג'ון דיר 744K ; ג'ון דיר ג'ון דיר 824L המחליף את ג'ון דיר 824K ובג'ון דיר 844L המחליף את ג'ון דיר 844K. מאז חשפנו כאן על הכוונה להתחיל לייבא את הצמ"ה של ג'ון דיר לארץ הופכת ידיעה כזו לרלוונטיות גם עבורנו, למרות שבשלב זה טרם דווח על מועד לתחילת השיווק אצלנו, כמו גם על סוג הציוד הצהוב שיוצע בארץ על ידי הענקית הירוקה – יצרנית המיכון החקלאי הגדולה בעולם.

ג'ון דיר 744L

החידושים הנכללים אצל שלושת המעמיסים החדשים כוללים כל היבט וחלק בציוד. ראשית – העיצוב החיצוני; זה לוטש ועודכן, הכיתוב הגדול John Deere הוקטן, ובמקומות בולט עתה לוגו החברה – ראש האייל המפורסם. תא המפעיל חדש ומבטיח עוד מקום ומרווח, סידור נוח ויעיל יותר של אמצעי התפעול והבקרה, ארגונומיה טובה יותר ובידוד טוב יותר הן בפני וויברציות והן בפני רעשים. בג'ון דיר טוענים כי למרווח הרגליים התווספו עוד 8 ס"מ והדלת הורחבה משמעותית ביחס לדגמים היוצאים. עוד התווספו תאי אחסון סביב עמדת המפעיל, בכלל זה בצמוד ומאחורי המושב. זה האחרון הוא חדש בדגמי סדרה L וכולל כסטנדרט קירור וחימום מובנים ויכולות כוונון והתאמה מגוונות יותר מבכיסא בדגמי סדרה K היוצאת. שלושת המעמיסים החדשים מוצעים עם ניהוג באמצעות ה'גו'י-סטיק' כסטנדרט. גלגל הגה סטנדרטי ומקובל מהווה תוספת שצריך להזמין… עוד כסטנדרט בקבינה מוצעים מעתה מצלמת רוורס המשדרת אוטומטית את הנעשה מאחור אל מסך ה-LCD שמול פני המפעיל, מערכת שמע חדשה, בקרת אקלים אוטומטית ומראות חשמליות המתכווננות מתוך הקבינה.

ג'ון דיר 824L

בג'ון דיר מדווחים על מערכות הידראוליות חדשות או משופרות, המבטיחות פעולות מהירות וחלקות יותר ובכך תורמות לצמצום זמני המחזורים ובשורה התחתונה – להעלאת התפוקה ליחידת זמן. מערכת ציפה חדשה לכף מבטיחה פעולה מדויקת ונוחה יותר לביצוע. כמו כן מערכת גירוז אוטומטית מהווה סטנדרט בכל הדגמים ונזכיר עוד את הסרנים החדשים בכולם, המבטיחים עוד קשיחות, כושר נסיעה ועמידות.

ג'ון דיר 844L

המנועים נותרו אותם מנועים בסיסיים (9.0 או 13.5 ליטר), אך במהדורות מתקדמות ומעודכנות, עם עוד הספק ופחות צריכת דלק, פליטת מזהמים ורעש, למעט ה-824L שקיבל גרסה מתקדמת וחזקה יותר של מנוע ה-9.0 ליטר, במקום מנוע ה-13.5 ליטר שהוצע ב-824K. מערכות ניהול המנוע, מערכות הפליטה ומכלולים נוספים עודכנו ושופרו כאשר התוצאה מציעה תוספת הספק בכל הדגמים ביחס לקודמיהם וירידה ממוצעת בצריכת החלק של-9%. במקרה של ה-824L מצהירים אנשי היצרנית על ירידה של 12% בצריכת הדלק לעומת זו של ה-824K, בעיקר הודות להתקנת המנוע הקטן – והמתקדם יותר.

יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם, שכאמור קיבלה החלטה משותפת עם היצרנית בדבר תחילת ייבוא הצמ"ה של ג'ון דיר. בשלב זה עוד לא ידוע מתי זה יקרה ואילו כלים יגיעו לכאן.

ג'ון דיר 844L