מפלסת חדשה מקטרפילר

קטרפילר משיקה את המפלסת הקומפקטית ביותר מתוצרתה, עם הבטחה לחיסכון של עד 20% בעלויות

קטרפילר 120GC

קטרפילר משיקה מפלסת ('מוטור גריידר') חדשה תחת השם 120 GC. מדובר במכונה הקלה ביותר בסגמנט מתוצרת ענקית הצמ"ה האמריקאית עם משקל עבודה הנע בין 14.3 עד 16.1 טון. קטרפילר 120 CG מבוססת על המפלסת הוותיקה יותר קטרפילר 120, ומציעה עלויות רכישה, תפעול ותחזוקה זולים בעד 20%, לפי הצהרות קטרפילר. הדגם החדש גם קל בטונה אחת ביחס ל-120.

את המפלסת החדשה מניע מנוע קטרפילר 4.4 ליטר עם שני מגדשי טורבו המוצע בשתי גרסאות – שתיהן עם 171 כ"ס: עם מנוע העומד בתקני Tier 4 Final/Stage V למדינות מערביות מתקדמות, או עם מנוע Tier 3 למדינות בהן תקנות פליטת המזהמים מחמירות פחות. למנוע זה יש אפשרות למצב עבודה חסכוני – eco – כאשר אין צורך במלוא עוצמת המנוע לביצוע העבודה. המנוע משודך לתיבת הילוכים הכוללת ממיר מומנט, שתוכננה במיוחד לשימוש בכלי זה. עוד לטובת חיסכון תוכננה מערכת הקירור: מנופת הקירור מונעת באופן הידראולי, והיא מאפשרת היפוך סיבוב לטובת ניקוי. רוחב הלהב הסטנדרטי הוא 12 רגל (3.66 מ'). המפלסת החדשה מוצעת עם הינע לגלגליה האחוריים בלבד, או הינע לכל הגלגלים – לפי דרישת הלקוח.

קטרפילר 120GC

קטרפילר 120 GC מיועד למגוון משימות רחב, בתוכן עבודות בשירות מוניציפלי, תחזוקת דרכים ועבודות פילוס סופיות, בעיקר לקבלנים בהיקף קטן ובינוני שאינם מחפשים טכנולוגיה מתקדמת ומסורבלת מדי וכמובן – רוצים להוריד ככל הניתן את הוצאותיהם. לטובת ביצועים טובים מותקנת במכונה מערכת דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, הנועל את הדיפרנציאלים בנסיעה לפנים בעת הצורך, והמתנתק באופן אוטומטי בעת ביצוע פנייה. בלם החנייה מופעל אוטומטית בכל רגע בו המפעיל משלב את תיבת ההילוכים למצב 'סרק'.

יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.

קטרפילר 120GC