דוסאן תציע לראשונה בולדוזר (וידאו)

דוסאן תחל לשווק בולדוזר משלה לקראת סוף 2022, עם הבטחה להיותו החזק בקטגוריה

Doosan DD100

דוסאן הקוריאנית נכנסת אל תחום המחפרים (בולדוזר) עם הבטחה להשקת דגם ראשון ברבעון השלישי של 2022. הדחפור הראשון ייקרא DD100 והוא יהיה במשקל עבודה של 11.5 טון, כאשר במהלך 2023 יורחב ההיצע עם דגמים נוספים. דוסאן – כיום בבעלות יונדאי הקוריאנית אף היא – תציע את הדחפור הראשון בשלב ראשון בצפון אמריקה, ובשלב מאוחר יותר בשווקים נוספים בעולם.

Doosan DD100

דוסאן DD100 מוגדר בשלב זה כ'אב-טיפוס' והוא עדיין בבחינה וניסויים; הוא מצוייד במנוע המציע 122 כ"ס ועם להב סטנדרטי המיועד לדחוף עד 2.3 מ"ק (רוחב 2.7 מ', גובה 1.1 מ'). אורך מגע הזחל בקרקע הוא 2.3 מ' ומהירות הנסיעה המרבית עומדת על 9.2 קמ"ש. בדוסאן מסבירים את הכניסה לשוק עם דגם קומפקטי בעובדה שכ-50% ממכירות הדחפורים בצפון אמריקה היא של דחפורים עם פחות מ-140 כ"ס.

Doosan DD100

דוסאן, תחת הבעלות החדשה של יונדאי, מתעתדת להרחיב באופן משמעותי את היצע הדגמים שלה בכל הקטגוריות במהלך השנים הקרובות, במטרה לאפשר לסוכני המותג היצע רחב ככל הניתן עבור לקוחותיהם. כך, למשל, צפוי היצע המחפרים של המותג עבור השוק הצפון-אמריקאי לכלול כלים בטווח המשקל שבין 2.7 ל-100 טון.

הדחפור החדש יציע הספק גבוה מכל מתחריו בקטגוריה, מבטיחים בדוסאן, והוא יוצע עם שתי פלטפורמות לבחירה: סטנדרטית ולדחיסת קרקע נמוכה (low ground pressure). בקרות אלקטרו-הידראוליות תהיינה בגדר אבזור סטנדרטי ומכלולים רבים בקבינה נלקחו מכלים עדכניים אחרים של המותג, בין היתר במטרה להציע סביבת עבודה מוכרת ללקוחות המותג.