Schwing S 47 SX 3

משאבה חדשה מ-Schwing

Schwing משיקה משאבת בטון להתקנה על משאית בשם S 47 SX 3. מדובר במשאבה קומפקטית ביחס שבין השטח אותו היא תופסת על הקרקע (על המשאית, למען הדיוק) והביצועים; במילים אחרות, על פי היצרנית: משאבה עם ביצועים גבוהים ממה שמצופה מגודלה.

Schwing S 47 SX 3

Schwing S 47 SX 3

Schwing S 47 SX 3 מצטרפת לסדרה 3 של היצרנית – סדרת משאבות בטון להתקנה על משאיות, והיא מתבססת על טכנולוגיות, מערכות וידע שהצטבר מדגמים קודמים בסדרה. דגש מיוחד הושם בסדרה זו, וכמובן גם בגרסה המדוברת כאן, על "גמישות" ויכולת הגעה מרשימה של המשאבה באתרים סבוכים או קשים לגישה, הודות למבנה המיוחד של כלל מכלולי המשאבה: הבסיס המסתובב, הזרועות, הזווית אליהן הן יכולות להגיע והצינור הגמיש והקל לתפעול וכיוון. ל-Schwing S 47 SX 3 יכולת הגעה מרבית עד לגובה של קצת מעבר ל-46 מטרים. הידידותיות עבור המשתמש/מפעיל יחד עם הביצועים המוצהרים יוצרים חבילה יעילה ביותר, על פי היצרנית, המאפשרת עבודה מהירה, נטולת תסבוכות או שלבים מורכבים, והיעלמות מהירה מהאתר בסיומה. הפתיחה והסגירה של כלל המערכת מתיימרת להיות הנוחה והמהירה ביותר בתחום, גם בהשוואה למשאבות מדורות קודמים של Schwing.
Schwing S 47 SX 3 תוכננה לשבת על משאית עם 4 סרנים. משקל כלל המערכת הוא 31 טון ואורכה, ברוטו, במצב מקופל הוא פחות מ-12 מטרים. למשאבה החדשה כל מערכות הבטיחות וההתרעה המתקדמות ביותר המוכרות בשוק, בכלל זה בקרת עומס, שיווי משקל, איזון וייצוב ועוד.
יבואנית Schwing לארץ היא חברת מ. בר