Hilti SC 60W-A36

מסור דיסק נטען מ-Hilti

Hilti SC 60W-A36

Hilti SC 60W-A36

מומחית כלי העבודה האיכותיים מליכטנשטיין – הילטי (Hilti) משיקה מסור דיסק נטען רב עוצמה חדש בשם Hilti SC 60W-A36. מדובר בכלי המיועד לעבודה אינטנסיבית ובתנאי קיצון, והוא מיועד להכיל דיסק בקוטר 7 ורבע אינץ' על ציר בקוטר 5/8 האינץ'. עצם היותו נטען מוריד את התלות במקור חשמל באתר העבודה ומקל את השימוש בכל במגוון תנאי עבודה, בכלל זה באתרים מרוחקים ובסביבת עבודה קשה לגישה.

Hilti SC 60W-A36

Hilti SC 60W-A36

מסור הדיסק הנטען החדש מגיע לכדי 4,000 סל"ד מרביים. הוא כולל בלם חירום אלקטרוני, תאורת נחייה בטכנולוגיית ה-LED. משקל המסור 5.8 ק"ג – ללא הסוללות. הסוללות – הנטענות, כאמור – הן 36 וולט והן מתאימות לציוד נטען נוסף של היצרנית. על פי היצרנית מספיק נפח המצברים לעבודה "למשך יום שלם", מבלי לציין בכמה שעות מדובר. אבל, אם סט סוללות נוסף לגיבוי ניתן הלכה למעשה לעבוד סביב לשעון עם המכונה, מאחר שבשעה שהיא מופעלת עם סוללה אחת טעונה, ניתן להטעין את הסוללה שהתרוקנה, או – להגיע אל אתר העבודה עם כמה סוללות מלאות.
Hilti SC 60W-A36 החדש מיועד בראש ובראשונה לחתוך את כל סוגי העץ, עץ לבוד ודחוס וחומרים נוספים. ב-Hilti מעניקים למסור הנטען החדש אחריות חסרת תקדים, הכוללת אחריות מלאה לשנתיים ואחריות ל-20 שנה (!) לאספקת ואחזקת כל חלקי הכלי השונים במידה ויידרשו חלפים.
השיווק אמור להתחיל בזמן הקרוב – פברואר-מרץ השנה. מחיר ה-Hilti SC 60W-A36 עומד על כ-870$ בארה"ב, כולל שתי סוללות ומטען. Hilti מיובא לארץ על ידי חברת Hilti-ישראל מפתח תקווה.

Hilti SC 60W-A36

Hilti SC 60W-A36