מחפרון קייס 695 ST

דור מחפרונים חדש לקייס

 מחפרון קייס 580 Super N

מחפרון קייס 580 Super N

חטיבת הצמ"ה של קייס (CASE) חושפת את הדור הבא של המחפרונים שלה – סדרה N החדשה. מדובר בכלים המבוססים על המחפרונים העכשוויים, אך לאחר הוספת מגוון שיפורים, שדרוגים ותוספות ההופכות הלכה למעשה את המחפרונים המעודכנים לחדשים. בקייס מבטיחים כי דור המחפרונים הבא הוא יעיל יותר, חזק יותר, בעל תפוקה גבוהה יותר וזול יותר בצריכת הדלק ובתחזוקה השוטפת.
דגמי הסדרה כוללים את קייס 580N (95 כ"ס, משקל עבודה 7.9-8.6 טון) – כולל גרסאותיו השונות, קייס 580 Super N (95 כ"ס, משקל עבודה 7.9-8.6 טון), קייס 580 ST (97 כ"ס, משקל עבודה 8.4-8.7 טון), קייס 590 ST (110 כ"ס, משקל עבודה 9.4 טון) וקייס 695 ST (110 כ"ס, משקל עבודה 9.4 טון).

 מחפרון קייס 590 ST

מחפרון קייס 590 ST

לראשונה בתחום – כפי שמבטיחים בקייס – מוצעת למחפרונים אלו מערכת PowerBoost המשפיעה על המערכת ההידראולית, ועיקרה: העלאת הספיקה לזמן קצר כאשר יש צורך בכוח נוסף, וזאת מבלי שסל"ד המנוע יעלה. ה-PowerBoost מופעל באמצעות לחיצה על כפתור על ה'ג'וי-סטיק' השמאלי, והוא מיועד בראש ובראשונה להקל, לייעל ולזרז עבודות חפירה דרך שכבות ברמות קשיות שונות, דוגמת אדמה עם שכבות סלע. מערכת זו מצטרפת אל מערכת ה-PowerLift הוותיקה יותר המציעה תוספת כוח בפעולות הרמה – גם כן ללא השפעה על גובה סל"ד המנוע.

 מחפרון קייס 580 Super N

מחפרון קייס 580 Super N

חדשה היא גם תיבת ההילוכים מסוג PowerDrive; מדובר בתיבה מתקדמת מפוקחת מחשב שבשורה התחתונה מבטיחה תגובות מהירות יותר, שיפור בנסיעה בעלייה, מהירות נסיעה גבוהה יותר ובסה"כ – מעגלי עבודה קצרים יותר לטובת העלאת התפוקה בעבודה.
עוד חדשות הן מערכות החיבור/ניתוק המהיר של ציוד בקצה הזרוע, שיפור החלק במערכת ההידראולית האחראי להוצאת והכנסת הזרוע הטלסקופית (בגרסאות הרלוונטיות), מערכת תפעול, שליטה ובקרה חדשה הכוללת 'ג'וי-סטיק' מעוצב מחדש ומיקום נוח יותר של אמצעי התפעול ושורת שיפורים בקבינה; אלו כוללים כיסא חדש, מערכת מיזוג משופרת ומערכת מולטימדיה חדשה הכוללת הפעלה קולית (ללא צורך בידי המפעיל לכיוון הרדיו, המענה לטלפון וכיו"ב).
בקייס מסכמים כי המחפרונים החדשים מציעים הן תפוקה גבוהה יותר בעבודה, הודות לשיפור והתייעלות המערכות החדשות כפי שצוינו, במקביל להורדת עלויות התחזוקה וצריכת הדלק – מאותן הסיבות.
המחפרונים החדשים כבר מוצעים בשווקים הרלוונטיים. יבואנית קייס לארץ היא חברת קרסו מוטורס

 מחפרון קייס 695 ST

מחפרון קייס 695 ST