צמד מיני-באגרים חדש מוואקר ניוסון

מיני מחפר וואקר ניוסון EZ36

מיני מחפר וואקר ניוסון EZ36

וואקר ניוסון הגרמנייה משיקה שני מחפרים אופניים חדשים בקטגוריית ה-3.5 טון בקירוב; הכלים החדשים הם וואקר ניוסון ET35 וגרסת ה-Zero Tail – וואקר ניוסון EZ36. בכך מצמצמת היצרנית פערים שהיו קיימים בהיצע שלה, מרחיבה את האפשרויות עבור לקוחותיה וכמובן – מציגה תחרות מול כלים של יצרניות אחרות בקטגוריית משקל בה היתה פחות נוכחת.

מיני מחפר וואקר ניוסון EZ36

מיני מחפר וואקר ניוסון EZ36

שני המיני מחפרים החדשים תוכננו לעבודות – בעיקר – בשטחים אורבניים, כאשר גרסת ה-EZ36 מיועדת לתפקד כראוי גם במקומות צרים במיוחד, עם הגבלות בתמרון ובתנועה. כגרסת Zero Tail אין בשום שלב מצב בו הזנב בולט מעבר לקו הזחלים, כך שרוחב הכלי בזחליו הוא רוחב העבודה המינימלי בו הכלי יכול לתפקד.

מיני מחפר וואקר ניוסון ET35

מיני מחפר וואקר ניוסון ET35

יודגש שהכלים החדשים עוצבו מן המסד ככאלו, לפחות על פי הצהרת היצרנית – וסביבת המפעיל כלולה בכך; כל עיצוב הקבינה (מוצעת כפתוחה או כסגורה וממוזגת, על פי בחירה) הוא חדש, בכלל זה יחידת המושב, יחידת המחוונים והקונסולה המרכזית, מסך המידע וכיו"ב.

מיני מחפר וואקר ניוסון ET35

מיני מחפר וואקר ניוסון ET35

המערכת ההידראולית חדשה, כולל המשאבה המרכזית, ותוכננה במטרה לאפשר סבבי עבודה מהירים ככל הניתן יחד עם תפוקה מיטבית וחיסכון בצריכת אנרגיה. רשימת אופציות ארוכה נועדה להקל את התאמת כל כלי בדיוק לצורכי ודרישות הלקוח, ובהן נציין את האפשרות לקבל עד 4 יציאות הידראוליות נוספות, עבור הנדרשים להפעיל ציוד הידראולי מורכב יותר בקצה הזרוע; מצב 'ציפה' מאוזן באמצעות התאמה אוטומטית של זווית הלהב בהיצמדותה אל הקרקע; אופציה חדשה לכלים בסדר גודל כזה אצל וואקר ניוסון: מגוון כפות חדשות בכלל זה כפות לפיתה; אפשרות בחירה בין זחלי גומי לזחלי מתכת; ועוד.
וואקר ניוסון מיובא לארץ על ידי חברת דובי וייס.

איך וואקר ניוסון ET35 בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

איך וואקר ניוסון EZ36 בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: