דור מלגזות חדש מ-Moffett

Moffett M5 NX

Moffett M5 NX

מומחית המלגזות המיוחדות השבדית MOFFET (בבעלות HIAB השבדית אף היא), המוכרת בעיקר עם המלגזות המתחברות לחלקה האחורי של המשאית ובכך מאפשרות עצמאות יכולת פעולה משופרת למובילים עצמאית עם משאית, משיקה דור משופר ומשודרג לסדרת המלגזות M5 מתוצרתה. סדרה M5 NX החדשה מחליפה את סדרה M5 ששיווקה החל לא מכבר גם אצלנו והיא מתיימרת להציע שדרוג ושיפור מכל היבט ביחס אליה.
MOFFETT M5 NX כוללת כמה גרסאות המציעות כושר הרמה של עד 2.5 טון. עיקר השיפור והשדרוג ביחס לסדרה M5 היא בהנדסת האנוש, קלות התפעול, שיפור הנוחות למפעיל ונוחות גבוהה יותר בתחזוקה ובטיפולים. בנוסף בוצעו אי אלו עדכונים וליטושים קוסמטיים דוגמת לוחות חיפוי קדמיים שונים, יחידות פנסים חדשות (מעתה בטכנולוגיית LED), חיפוי מנוע חדש לטובת שיפור שדה הראיה וכיו"ב.
מ-Moffett נמסר כי בסדרה החדשה יושמו הערות, הארות ובקשות של לקוחות, במטרה להתאים את המלגזה הייחודית לתנאי העבודה הקשים ביותר, כאשר במקרה זה מדובר על נשיאת מטענים גבוהים יחסית לגודל המלגזה, בתנאי צפיפות וקשיי תמרון, בעיקר ברחובות צרים או בסוגי עבודות בהן הגישה של הסחורה המיועדת להעמסה אל ומהמשאית אינה מהנוחות.
מהיצרנית נמסר כי זמן פריקת והעלאת המלגזה אל ומהמשאית עומד על כדקה אחת בלבד; למלגזות מסדרה M5 NX החדשה אופציות רבות לבחירה לפי דרישות וצורכי הלקוח, של צמיגים, מלגזות ותוספות נוספות. יבואנית Moffett לארץ היא חברת הידקו גבעתי

Moffett M5 NX

Moffett M5 NX